Racerbane - indendørs kørsel i Herlev. Var~
Fra : Mogens...

Dato : 20-03-06 20:50

Kai skriver:
"Jeg er formand for en forening på en skole i Herlev, hvor vi kører
racerbane på en lidt mere avanceret måde end dengang hjemme
på fars og mors stuegulv (www.hmcracing.dk), men det går ud på
det samme.

Hvis det noget, kan det arrangeres. Jeg vil ikke være den, der invi-
terer og organiserer, men hvis der er optræk til, at I vil mødes, så
er det et uforpligtende tilbud..."

MK:
Er der nogen, der er friske på sådan en tur?

Hvis der er det, gør vi efterfølgende en tilmeldingsweb osv. - i vanlig
stil...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 20:59

On Mon, 20 Mar 2006 19:49:47 GMT, "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

> [...]
>Er der nogen, der er friske på sådan en tur?
>
>Hvis der er det, gør vi efterfølgende en tilmeldingsweb osv. - i vanlig

Mogens, jeg kan s'gu ikke køre biler der kan blive væk for mig i min
egen brystlomme.

Men hvis embedet ikke er til hinder, kommer jeg gerne og kigger på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Basil Fawlty

Dato : 20-03-06 21:10

Folmer Rasmussen skrev d. 20-03-2006 i meddelelse
<892u129155hbdhs722o84o5n0arrnts0bh@4ax.com>:

> Mogens, jeg kan s'gu ikke køre biler der kan blive væk for mig i min
> egen brystlomme.

> Men hvis embedet ikke er til hinder, kommer jeg gerne og kigger på.

Folmer, hvis jeg kan arrangere det rigtigt, så bliver det noget
oldtimer biler i skala 1:24, så de er næsten på størrelse med en
udstrakt hånd. Selv min næsten blinde far kan se sådanne biler (han er
også aktiv indenfor slotrace).
Skal i lige lugte lidt til en rigtig stor bane, så kig på
www.miniracing.dk Siden er ikke opdateret i lang tid, men banen er
ganske aktiv, og ligger tæt ved Per Beer Hansens hjem.
Kai

Fra : Mogens...

Dato : 20-03-06 21:15

"Basil Fawlty" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]

He he - fra den ene yderlighed til den anden :)

Jep - der skal jo bruges nogle hjælpere til de store baner dér

> Skal i lige lugte lidt til en rigtig stor bane, så kig på
> www.miniracing.dk Siden er ikke opdateret i lang tid, men banen er ganske
> aktiv, og ligger tæt ved Per Beer Hansens hjem.

Uha hvor fedt...

Fra : Anders Majland

Dato : 22-03-06 17:52

> Skal i lige lugte lidt til en rigtig stor bane, så kig på
> www.miniracing.dk Siden er ikke opdateret i lang tid, men banen er ganske
> aktiv, og ligger tæt ved Per Beer Hansens hjem.

Og det er rigtigt sjovt. Var der i december. Og efter de indledende hit kom
jeg med i finalerunden på et hængde hår - og den vandt jeg på "langsom" og
stabil kørsel ....

/A

Fra : Basil Fawlty

Dato : 22-03-06 18:57

Anders Majland skrev d. 22-03-2006 i meddelelse
<4421815f$0$836$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> [...]
> jeg med i finalerunden på et hængde hår - og den vandt jeg på "langsom" og

Stabil kørsel er netop kodeordet, når først den er stabil, så kommer
hastigheden.
Det er i svingene løbene vindes, yderst sjældent på langsiden.
Kai

Fra : Søren Steffensen

Dato : 20-03-06 23:01

HAr prøvet det andetsteds og det er virkelig sjovt men også pænt svært at få
bilerne til at blive på banen !

--

Søren Steffensen

Fra : Lars Jensen

Dato : 21-03-06 14:46

Mogens... skrev:
> [...]
> er det et uforpligtende tilbud..."
>
> MK:
> Er der nogen, der er friske på sådan en tur?

Ja, men sgu ikke i Herlev - der er for langt! :)

Lars B

Fra : H3nrik V!

Dato : 21-03-06 21:35

Mogens... wrote:

> MK:
> Er der nogen, der er friske på sådan en tur?

Jeg er så absolut til at lokke!

--
mvh H3nrik!

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-06 11:12

"Mogens..." <mailto:nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
"Racerbane - indendørs kørsel i Herlev. Var det noget?"

> Er der nogen, der er friske på sådan en tur?

DET var der så ikke ((((((((((((((((((((((((

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)