Elendige Michelin vinduesviskere
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 20:41

Hej,

Har I samme erfaring med Michelin vinduesviskere som mig - altså at det er
noget skrammel? Se min "historie" herunder.

Købte et komplet sæt Michelin vinduesviskere til min Golf 2 ved Hovwdiaudi i
Viborg her i weekenden. Regnede sådan set med at det ville være en god
kvalitet - på højde med Bosch og Valeo da prisen var ca. den samme, men jeg
har da sjældent set noget så ringe. Ikke engang et sæt Alaska er så dårlige.
Den ene (i førersiden) som er med spoiler laver en ca. 2 cm bred stribe
midtpå og den i pasagersiden laver flere små striber. Det er somom de ikke
trykker hårdt nok midtpå. De visker markant dårligere end de 1 år gamle
Bosch jeg havde på. Har I oplevet det samme? Har ikke testen den bagpå så
meget, men det er sikkert ikke bedre.

Nå nu fik jeg da lidt luft - mon man skulle klage til Michelin.

Mvh. Ulrich

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 20:57

On Mon, 20 Mar 2006 20:41:19 +0100, "Ulrich Sørensen" <ulrich dot
sorensen at mailme dot dk> wrote:

> [...]
>meget, men det er sikkert ikke bedre.
>
>Nå nu fik jeg da lidt luft - mon man skulle klage til Michelin.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så anede jeg ikke at de producerede
vinduesviskere.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Gamle

Dato : 20-03-06 21:57

> Hvis jeg skal være helt ærlig, så anede jeg ikke at de producerede
> vinduesviskere.

Det er nok fordi de er blevet solgt under et dæknavn.
*S*

Mvh.
Torben

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 21:58

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev :

>Det er nok fordi de er blevet solgt under et dæknavn.

Skærmrens udbedes !

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 22:00

On Mon, 20 Mar 2006 21:58:20 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Skærmrens udbedes !

>--

Ja tak. I store portioner.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-03-06 01:26

http://www.devilducky.com/media/24412/

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 22:26

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det er nok fordi de er blevet solgt under et dæknavn.
> *S*

Vedvarende rygter vil vide at de stammer fra gummiet som de ikke fik brugt i
sidste usa formel 1 GP

--
Tom

Fra : Basse

Dato : 20-03-06 21:42

Hej

Dem jeg købte til min Golf III var også elendige. Problemet
var det samme som på din II'er.
De røg i spanden lige så snart som jeg fik et sæt no-name
med posten fra Krogslund.

Hygge,
Basse

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 23:36

Ulrich Sørensen wrote:
> Har I samme erfaring med Michelin vinduesviskere som mig - altså at
> det er noget skrammel? Se min "historie" herunder.

Der sidder muligvis en "film" på gummiet som lige skal slides væk. Kan evt.
fjernes med noget ruderens.
Har du rengjort forruden inden du monterede de nye viskerblade? Ellers
tværer du jo bare gammel trafikfilm og andet snask rundt. Mit råd er, at
rengøre forruden med noget Sonax Ruderens og samtidig give viskergummiet en
rensning også. Se om det ikke hjælper. Det er vel ikke en større videnskab
for Michelin at lave brugbare vinduesviskere.

MVH Peter