Mine billeder fra BellaCentret
Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-06 18:50

I har sikkert allerede set mange billeder fra BellaCentret, her er mine:
http://www.thhe.dk/RacingFestival2006.htm

....prøvede at få lidt fart i dem, og jeg synes da det lykkedes ok

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 19:43

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev :

>...prøvede at få lidt fart i dem, og jeg synes da det lykkedes ok

Thomas for pokker.. Hvorfor får du ikke fast arbejde som fotograf ?

Du er dælme ikke uden evner udi den sport.

Billederne er ganske enkelt fremragende
--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-06 19:49

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Thomas for pokker.. Hvorfor får du ikke fast arbejde som fotograf ?
>
> Du er dælme ikke uden evner udi den sport.
>
> Billederne er ganske enkelt fremragende

Mere end tak kan jeg vel ikke sige ))
Jeg tror nu der er mange der er bedre end mig, men det kræver jo også at man
gider at stå i frostvejr i 4 timer og tage billeder, sidde og finpudse dem i
4 timer når man kommer hjem, og så sidde og lave html bagefter for at vise
dem frem ...

Men det nye kamera er nu en del bedre end det gamle lorte-olympus

Fra : John Sahl

Dato : 20-03-06 19:58

Thomas H. wrote:
> Men det nye kamera er nu en del bedre end det gamle lorte-olympus

Du er ved at vænne dig til det?

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-06 20:03

> Du er ved at vænne dig til det?

Ja det kan være ....nej der er virkelig markant mindre billedstøj.

Fra : Henrik B.

Dato : 20-03-06 20:20

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men det nye kamera er nu en del bedre end det gamle lorte-olympus

Og det nye cam er?

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-06 20:32

> Og det nye cam er?

EOS 350D , og jeg køber en 70-300 USM IS linse inden jeg skal til LeMans, så
må jeg da kunne få skudt nogle billeder der også

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 20-03-06 19:48

> I har sikkert allerede set mange billeder fra BellaCentret, her er mine:
> http://www.thhe.dk/RacingFestival2006.htm
>
> ...prøvede at få lidt fart i dem, og jeg synes da det lykkedes ok

Hørt! Det er virkelig gode billeder - med "fin fart" - selvom jeg blankt
erkender at jeg gik i stå ved den Mercedes Nøj det er kræs. Desværre var
den ikke ude at køre da jeg var derinde i torsdags.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-06 19:54

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> var
> den ikke ude at køre da jeg var derinde i torsdags.

Ja den lød altså som tordenvejr, for helvede da
Nu har jeg lige 60 min. DV jeg skal have redigeret når jeg gider, der er
nogle rigtig sprøde vinkler tror jeg. Jeg løftede kameraet ind under hegnet
på langsiden omme bagved hvor de kom forbi med 180, hehe, de der metalplader
gav sig altså godt når SLR'eren drønede forbi 1 meter fra kameraet

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 21-03-06 13:59

> [...]
metalplader
> gav sig altså godt når SLR'eren drønede forbi 1 meter fra kameraet

play *misundelig_mand_bider_i_tastatyret.mpeg*

Jeg tror faktisk at man ikke var kommet videre på den messe hvis man først
havde stået som beskrevet.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 21-03-06 15:01

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>>
> play *misundelig_mand_bider_i_tastatyret.mpeg*
>
> Jeg tror faktisk at man ikke var kommet videre på den messe hvis man først

Jeg kom ikke videre - stod hele lørdagen og fotograferede for
motorsporten.dk - midt ud på tankningspladsen bla. - kæft det rykker i
ørerne når man står en meter væk og den Maserati Trofeo kom skrigende forbi

Havde ellers planer om at se resten af messen, men det trak lissom ik
rigtigt

/Jesper

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 22-03-06 03:38

"Jesper Thomsen" <jnt@thomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> motorsporten.dk - midt ud på tankningspladsen bla. - kæft det rykker i
> ørerne når man står en meter væk og den Maserati Trofeo kom skrigende

Heldige asen

> Havde ellers planer om at se resten af messen, men det trak lissom ik
> rigtigt

Og du er ikke gået glip af noget. Magen til flad messe skal man da lede
længe efter. Eneste lyspunkter af nye biler var Audi Q7 (fra et
leasingselskab) og den R320CDI og S500 der stod fra MB København. Ja det er
lige før at det mest oplivende var de nye Provida-film der blev vist på
politiets stand

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Thomas H.

Dato : 22-03-06 07:28

> [...]

> længe efter. Eneste lyspunkter af nye biler var Audi Q7 (fra et
> leasingselskab) og den R320CDI og S500 der stod fra MB København.

En ny S500 med de kedeligste små alufælge! Utroligt at man ikke smækker et
par store flotte 19" eller lign. på sådan en bil...

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-03-06 22:53

Ole Gaarde Kristensen wrote:

> play *misundelig_mand_bider_i_tastatyret.mpeg*
>
> Jeg tror faktisk at man ikke var kommet videre på den messe hvis man
> først havde stået som beskrevet.

OK, SLRen lød ret fedt når den brummede forbi. Uden tvivl den fedeste af
vognene, omend Subaruerne nok leverede de fleste gummilyde i løbet.
Allerbedst når de lå i halen på hinanden og driftede i stereo )

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Henrik B.

Dato : 20-03-06 20:03

> [...]
> http://www.thhe.dk/RacingFestival2006.htm
>
> ...prøvede at få lidt fart i dem, og jeg synes da det lykkedes ok

Og dén var jeg med ude og prøve:
http://www.thhe.dk/Mercedes_SLR_McLaren-04.jpg

Med John Nielsen bar rattet (som heldigvis gav den noget havre, sammenlignet
med Jochen Mass).
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Thomas H.

Dato : 20-03-06 20:05

> [...]
> sammenlignet med Jochen Mass).
> )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Er IKKE misundelig ... jeg har jo Mondeo'en!

Fra : Propellen

Dato : 20-03-06 20:53

Thomas H. skrev:
> I har sikkert allerede set mange billeder fra BellaCentret, her er mine:
> http://www.thhe.dk/RacingFestival2006.htm
>
> ...prøvede at få lidt fart i dem, og jeg synes da det lykkedes ok

Den bordeaux BMW er dælme grim... Det må da være en fejl på kameraet!
--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Lars Frandsen

Dato : 21-03-06 10:23

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse

> Den bordeaux BMW er dælme grim... Det må da være en fejl på kameraet!

Den kunne godt finde plads hjemme i min garage - bordeaux eller ej!

Mvh.
Lars Frandsen, Bramming
Skoda Octavia 1,9TDI

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-03-06 14:24

Propellen wrote:

> Den bordeaux BMW er dælme grim... Det må da være en fejl på kameraet!

Jeg syntes sjovt nok at sådan en M6 er den første pæne bil BMW har
lavet.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-03-06 14:28

Thomas H. wrote:
> I har sikkert allerede set mange billeder fra BellaCentret, her er mine:
> http://www.thhe.dk/RacingFestival2006.htm

Sjovt - Du har jo lige fanget en SLR og en BMW M6 som jeg blev
overhalet af forleden.

Er sådan en Ford GT ikke enormt bred at se på IRL?

Flotte billeder forøvrigt.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas H.

Dato : 21-03-06 19:30

Thomas H. wrote:
> [...]

overhalet af forleden.

Er sådan en Ford GT ikke enormt bred at se på IRL?

-----

Takker, jeg ved ikke hvor bred den er, men vel ikke bredere end så mange
andre af den type brede biler

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-03-06 14:45

"Thomas H." skriver:

> I har sikkert allerede set mange billeder fra BellaCentret, her er mine:
> http://www.thhe.dk/RacingFestival2006.htm
>
> ...prøvede at få lidt fart i dem, og jeg synes da det lykkedes ok

Du tager generelt nogle okay billeder må jeg nok sige

Hvilket kamera ?

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Bjørn

Dato : 21-03-06 15:47

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-03-06 18:05

"Bjørn" skriver:

Takker, har ikke læst hele trådan (som du nok kan regne ud)

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?