Hvad hedder sædevarme
Fra : Gunnar007

Dato : 20-03-06 11:04

På tysk ??

Er på jagt efter noget til min astra classic, mon ikke et sæt er billigst i
tyskerland ?

Hilsen G

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 11:23

> På tysk ??
>
> Er på jagt efter noget til min astra classic, mon ikke et sæt er billigst
> i tyskerland ?

noget i stilen af sitze heizung eller lign..

Mvh
Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-03-06 12:03

Den Mon, 20 Mar 2006 11:22:37 +0100, skrev Juel :

> noget i stilen af sitze heizung eller lign..

Helt præcist Sitzheizung. Ofte forkortet Sitzheiz., Sitzh. og nogle
gange med et "el" eller "e" foran for elektrisk. Ved fandme ikke hvilken
form for sædevarme der ellers kan installeres. "Naturgas" måske...?

--
Kent Oldhøj

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 12:33

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

Ved fandme ikke hvilken
> form for sædevarme der ellers kan installeres. "Naturgas" måske...?

Jeps, Sauerkraut macht heiz ;).

Fra : Gunnar007

Dato : 20-03-06 13:22

> Den Mon, 20 Mar 2006 11:22:37 +0100, skrev Juel :

> Helt præcist Sitzheizung. Ofte forkortet Sitzheiz., Sitzh. og nogle
> gange med et "el" eller "e" foran for elektrisk.

Takker.. Desværre er der nærmest ikke noget til salg på ebay.de til en astra

Øv, jeg håbede lige..

Hilsen G

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-03-06 19:17

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Helt præcist Sitzheizung.

Shit-heitz? Jeg troede det hed lummer-rumpf
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 20-03-06 19:45

> Shit-heitz? Jeg troede det hed lummer-rumpf

ROFL!
Med de billeder det umiddelbart fremkalder for det indre øje er jeg
pludselig helt glad for at mit tyske ikke er så godt

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved