Roadstone ?
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-03-06 21:25

Hey

Er der nogen der kender noget til Roadstone fra Nexen? Er det det
arveste lakrids at køre på eller er det fint?

MVH
Martin

Fra : Brian Fisker

Dato : 19-03-06 21:44

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender noget til Roadstone fra Nexen? Er det det arveste
> lakrids at køre på eller er det fint?

Er det ikke det mærke, som THansen sælger sine billige alufælge med?

Det er sgu utroligt - 20" med dæk for under 10k!

\Mandal

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-03-06 05:58

Brian Fisker skrev:

> Er det ikke det mærke, som THansen sælger sine billige alufælge med?

Jo, blandt andet.

Kender du noget til mærket?

MVH
Martin

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-03-06 06:16

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.com> skrev i en meddelelse
> Kender du noget til mærket?

Nope, men bittesøster overvejer at invistere i et sæt THansen fælge, så jeg
er med på en lytter :D

\Mandal

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-03-06 21:54

On Sun, 19 Mar 2006 21:25:15 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.com> wrote:

>Hey
>
>Er der nogen der kender noget til Roadstone fra Nexen? Er det det
>arveste lakrids at køre på eller er det fint?

>--

Efter min bedste overbevisning er det ikke noget man monterer på high
performance biler.

Til "bedstefarbiler" der kun køres efter gældende revlement er de
sikkert udmærkede.

Læg iøvrigt mærke til hvor mange afbalanceringsklodser der evt. bliver
brugt. Det giver et godt billede af kvaliteten af dæk/fælg.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-03-06 05:59

Folmer Rasmussen skrev:

> Efter min bedste overbevisning er det ikke noget man monterer på high
> performance biler.

Det er til konens Peugeot 106 1,4i

Hun vægter støj og holdbarhed højt, men prisen skal være lav. Kan være
en svær kombo jo.

MVH
Martin

Fra : Møller

Dato : 20-03-06 11:24

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.com> wrote in message

> Det er til konens Peugeot 106 1,4i
>
> Hun vægter støj og holdbarhed højt, men prisen skal være lav. Kan være
> en svær kombo jo.

Hvis hun gerne vil have støj, kan hun køre med åbne vinduer, skrue op for
radioen of synge for hul hals.
Holbarhed og sikre dæk hænger oftest ikke sammen. Og hvis det er stilhed, så
koste et par øreproller under en flad tier.
Hvor mange ører taler vi om pr kilometer?
Kan hun ikke spare det ind ved al lære økonomisk kørsel? elle springe en
læbestift over.
Den skal vel ha': 13" 165/70 TR 13
De koster nok 600-750,- pr stk alt incl.

Roadstone:
Jeg vil ikke sætte dem på min trillebør, da jeg ikke kan finde en test, men
måske er de i klasse med Woosung, dem har jeg kørt i en bil med, test før
køb, selvom de var ret nye røg de af til fordel for Bridgestone.

Dæk, bremser, affjedring, støddæmpere, styretøj skal være i orden, mener man
at man bliver nødt til at spare her, skal man ikke have bil til skal bevæge
sig ud på landevejen sammen med os andre.

Hvis man hellere vil bruge pengene på en livsforsikring, så for mig gerne,
men ikke på bekostning af færdselssikkerheden, så er det lige meget om det
er kæresten, konen, svigermor eller bedstefar, vi andre kan komme i vejen.
Men der findes andre måder at slippe af med den, end at andres liv skal
udsættes for fare.
Kan i så komme af vejen, og ikke udsætte andre for livsfare.
Nu har der været diskuteret pro et contra vinterdæk, men der kan også være
tilsvarende forskelle på et dårligt og et godt sommerdæk. Jeg har prøvet
det, ud over woosung har jeg kasseret andre dæk der ikke levede op til mine
krav, jeg solgte den ikke videre, de blev destrueret.

Hermed er ikke sagt, at Roadstone, Woosung o.lign, ikke kan være brugbare,
flere af dem lave måske af anerkendte dækfabrikanter men under andet navn,
da de ikke vil lægge renommé til, men blot tvivlen skal komme os andre til
gode. Nogle af os kunne godt tænke os at leve et par år mere.

Køb kvalitetsdæk hos en leverandør, hvor I kan få den til en rimelig pris og
til en Gøj 106 1,4i, kan det ikke være mange hundredelapper for et dæk.

Udbud af dæk fra Kina, Korea, Taiwan, Vietnam o.s.v. er helt uoverskuelig se
blot her:

Hvor mange af de nævnte dæk har I set en ADAC test på:
http://www.dooyoo.de/autoreifen/ll/30/

Møller
Beklager BIB, jeg kunne ikke komme

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-03-06 06:12

Martin Johansen [6000] wrote:
> Hey
>
> Er der nogen der kender noget til Roadstone fra Nexen? Er det det
> arveste lakrids at køre på eller er det fint?

Man får hvad man betaler for...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-03-06 15:22

Morten Fruergaard skrev:

> Man får hvad man betaler for...

Ja så langt kan selv jeg tænke og havde det været svar nok havde jeg
slet ikke postet :))))

Men snakker vi Nankang "kvalitet" eller hva?

MVH
Martin

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 15:30

On Mon, 20 Mar 2006 15:22:16 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.com> wrote:

>Ja så langt kan selv jeg tænke og havde det været svar nok havde jeg
>slet ikke postet :))))
>
>Men snakker vi Nankang "kvalitet" eller hva?

>--

Når du nu efter eget udsagn er så skrap til at tænke selv, hvad tror
du så der skal lægges i, når Morten så diplomatisk skriver: Man får
hvad man betaler for?

Du véd vel godt at Morten er dækpusher?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas J.

Dato : 20-03-06 17:52

Den Mon, 20 Mar 2006 15:29:49 +0100 sendte Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> følgende røgsignaler:

>Når du nu efter eget udsagn er så skrap til at tænke selv, hvad tror
>du så der skal lægges i, når Morten så diplomatisk skriver: Man får
>hvad man betaler for?
>
>Du véd vel godt at Morten er dækpusher?

Det giver jeg til gengæld ikke meget for.
For jeg kan huske at jeg sidste år overvejede at skifte mine Hankook
til noget bredere dog stadigvæk Hankook.
Jeg spurgte så hos den lokale Euromaster, og fik svaret at Hankook var
noget af det værste lort man kunne sætte på bilen, og at de i øvrigt
havde mange kunder der skyndte sig af skifte til noget andet, hvis
deres nye bil var udstyret med Hankook.

Det fik mig dog ikke til at ændre mening.
Så jeg spurgte et par bilkyndige på arbejdet, og de kunne oplyse mig
om at Euromaster kun roste de dækmærker de selv forhandlede.

Jeg behøver vel ikke at nævne at jeg aldrig køber dæk endsige
serviceydelser hos Euromaster igen.

Den lange smøre var for at illustrere at bare fordi at man er
dækpusher, betyder det ikke at ens ord bliver ophøjet til lov.

Jeg ville uden at blinke sætte et Hankook Ventus K104 (eller K105) på
Getz'en, hvis jeg stod foran et dækskifte nu.
Men der er stadig 4-5 mm foran og 6-7 mm bagved, så jeg venter lige en
10-15.000 km mere.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-03-06 19:56

Folmer Rasmussen skrev:

> Når du nu efter eget udsagn er så skrap til at tænke selv, hvad tror
> du så der skal lægges i, når Morten så diplomatisk skriver: Man får
> hvad man betaler for?

Ja det er jo det jeg vil have uddybet fra folk som netop har erfaringer
med dækket og ikke bare har hørt og læst noget flygtigt :)

> Du véd vel godt at Morten er dækpusher?

Æhm ja det kan du tro jeg er :))))

Det er jo så populært at sige thansen er noget lort selvom de endda
sælger Michelin vinterdæk, men de er sikkert også noget lort fordi de
sælges derfra..... nå ikke. ok.

Er Roadstone fra Nexen noget decideret bras? Hvis ja, _hvorfor_ og ikke
bare fordi-sådan-er-det-bare.

At sige "man får hvad man betaler for" er ikke nogen begrundelse/svar.
Hvis jeg køber en Mercedes får jeg jo også hvad jeg betaler for....

MVH
Martin

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-03-06 20:55

Martin Johansen [6000] skrev:
> At sige "man får hvad man betaler for" er ikke nogen begrundelse/svar.
> Hvis jeg køber en Mercedes får jeg jo også hvad jeg betaler for....

Siden hvornår?

Med Mercer har man da altid betalt 1/3 for stjernen. Har de lavet om på det?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Brian

Dato : 20-03-06 21:11

Finn Guldmann wrote:

> Med Mercer har man da altid betalt 1/3 for stjernen. Har de lavet om
> på det?

Eller også betaler man for noget som en Mereceds har, du ikke
vil lægge de ekstra penge for at få

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-03-06 00:57

Brian skrev:
> Eller også betaler man for noget som en Mereceds har, du ikke
> vil lægge de ekstra penge for at få

Det er da regnet med.

1/3 for bilen
1/3 for den ekstra kvali
1/3 for stjernen.

(I øvrigt er det ikke en helt umulig tanke at se mig i en MB. P.t. er
der dog et lille, primært økonomisk, problem med det.)

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-03-06 21:13

Martin Johansen [6000] wrote:
> Ja så langt kan selv jeg tænke og havde det været svar nok havde jeg
> slet ikke postet :))))
>
> Men snakker vi Nankang "kvalitet" eller hva?

Helt ærligt, så ved jeg det ikke...

Har aldrig kørt på det og vil heller ikke...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-03-06 21:36

Morten Fruergaard skrev:

> Helt ærligt, så ved jeg det ikke...
>
> Har aldrig kørt på det og vil heller ikke...

Det er en ærlig snak Morten.. selv har jeg ikke kørt på det, men er
skeptisk som du og alle andre og kan nemt selv sige man får hvad man
betaler for.. :)

Savner bare lige lidt tests og erfaringer fra folk der har prøvet dækket
og ikke kun har set sig blind på at thansen = lort som 95% af folk her i
gruppen.

MVH
Martin

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 21:39

On Mon, 20 Mar 2006 21:36:02 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.com> wrote:

> [...]
>
>Savner bare lige lidt tests og erfaringer fra folk der har prøvet dækket
>og ikke kun har set sig blind på at thansen = lort som 95% af folk her i

Kunne man få et insider-tip om, om man hører til de 95%, eller om man
skulle være så heldig at tilhøre "the chosen few"?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 21:54

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Kunne man få et insider-tip om, om man hører til de 95%, eller om man
>skulle være så heldig at tilhøre "the chosen few"?

Hehe .... siger de grønne neonlys under din bil ikke det hele ;)

Spøg til side - lidt kan jeg følge Martin, men hele T-hansen's koncept
spiller da på at sælge en bunke bras billigst muligt, hvilket er synd
for de varer de vitterligt har, der er fornuftige

Jeg vil ikke nævne denne henvisning (*1) til en brugsvejledning, til
en dims, købt i en t-hansen butik, desværre er det ikke en ener.

eller et håndfrit sæt, til en Nokia 6610i, som ikke er i stand til at
lade telefonen op - det stod ikke i vejledningen.
(når man havde maskineoversat den tilbage fra engelsk tilkinesisk, og
derefter fået den lokale kineser til at oversætte den til dansk

Lidt mere selvkritik kunne redde en hel del for dem , men hvis biksen
er baseret på volumensalg af gadget's er det jo vejen frem for dem

*1) http://www.dkfritidbil.dk/spas/thansen/index.htm

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 21:58

On Mon, 20 Mar 2006 21:53:54 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Hehe .... siger de grønne neonlys under din bil ikke det hele ;)

>--

Du har ikke nærlæst hvad Martin skriver.

Der står direkte at han mener at 95% af skribenterne i gruppen er
lort. Uden smiley.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 22:02

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Der står direkte at han mener at 95% af skribenterne i gruppen er
>lort. Uden smiley.

Jamen for en hammer, ligner alting jo søm ......

Nej - jeg læste det nu lidt anderledes (smiley or not)

At han har regnet ud at 95% af gruppens befolkning anser t-hansen ting
som værende lort er nok en rimeligt nøjagtig udregning

(og samme % sats, passer vidst også meget godt på bemelte firma's
varekatalog)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 22:06

On Mon, 20 Mar 2006 22:01:59 +0100, jan@stevns.net wrote:

> [...]
>som værende lort er nok en rimeligt nøjagtig udregning
>
>(og samme % sats, passer vidst også meget godt på bemelte firma's

Du har sikkert ret, men jeg bliver lidt alternativ når folk forventer
klare svar på uklare spørgsmål - og så surmuler over den hjælp der
alligevel kommer.

Det er jo evident at ingen her i gruppen har kørt på bemeldte dæk, og
derfor heller ikke er i stand til at give et så detaljeret
testresultat som Martin forventer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 20-03-06 22:10

Folmer Rasmussen wrote:

> Det er jo evident at ingen her i gruppen har kørt på bemeldte dæk, og
> derfor heller ikke er i stand til at give et så detaljeret
> testresultat som Martin forventer.

Du mener at gruppen er mere kvalitetsbevidst end gennemsnittet af
befolkningen, eller at ingen tør købe et dæk der hedder "Vejsten" ?

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 22:13

"Brian" <ellers@tak.du> skrev :

>Du mener at gruppen er mere kvalitetsbevidst end gennemsnittet af
>befolkningen, eller at ingen tør købe et dæk der hedder "Vejsten" ?

Eller også får man bare dårlige asosiationer (gider ikke finde
ordbogen) til den sidste del af navnet "....stone"

Fra : Brian

Dato : 20-03-06 22:18

jan@stevns.net wrote:

> Eller også får man bare dårlige asosiationer (gider ikke finde
> ordbogen) til den sidste del af navnet "....stone"

Men vigtigst af alt; hvad kan Martin lære af denne tråd ?

Aldrig at købe så store fælge, at han ikke har råd til at sætte dæk på dem

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-03-06 21:03

Brian skrev:

> Men vigtigst af alt; hvad kan Martin lære af denne tråd ?
>
> Aldrig at købe så store fælge, at han ikke har råd til at sætte dæk på dem

Brian... du tager fejl :))

Det er ikke mig der skal købe der.. Jeg forespørger for konen.

Men hun/vi har taget chancen så nu varer det ikke længe før de kan blive
testet og jeg kan give en melding på om det er lort eller godt.

MVH

Fra : Brian

Dato : 22-03-06 22:01

Martin Johansen [6000] wrote:

> Brian... du tager fejl :))

Det har jeg ærlig talt svært ved at tro - det sker altså _meget_
sjældent for mig

> Det er ikke mig der skal købe der.. Jeg forespørger for konen.

Hmm... nå, så nu gemmer du dig bag konen ?

> Men hun/vi har taget chancen så nu varer det ikke længe før de kan
> blive testet og jeg kan give en melding på om det er lort eller godt.

Joo... og til den pris, kan det ikke engang betale sig at lyve dem
gode, som det ville have været nødvendigt med et sæt Toyo

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-03-06 15:04

Brian skrev:

> Det har jeg ærlig talt svært ved at tro - det sker altså _meget_
> sjældent for mig

> Hmm... nå, så nu gemmer du dig bag konen ?

Du har ikke set hende kan jeg godt høre :))) Hint: Jeg er en del større.

> Joo... og til den pris, kan det ikke engang betale sig at lyve dem
> gode, som det ville have været nødvendigt med et sæt Toyo

Ved du hvad vi kan knapt nok finde en tilsvarende fælg _alene_ til samme
pris...

MVH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 22:19

On Mon, 20 Mar 2006 22:10:07 +0100, "Brian" <ellers@tak.du> wrote:

>Du mener at gruppen er mere kvalitetsbevidst end gennemsnittet af
>befolkningen, eller at ingen tør købe et dæk der hedder "Vejsten" ?
>

>--

Det er noget i den retning jeg har i tankerne, ja.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 22:13

KLIP

http://www.reifentest.com/pkw_sommerreifen/hankook/k701/index.html

http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/ReifentestUBA.html

http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/ReifentestSo.html

http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/ReifentestWi.html

http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/ReifentestWialt.html

http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/ReifentestStiftungW.html

http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/Reifentestautobild.html

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 22:28

On Mon, 20 Mar 2006 22:13:28 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>http://www.reifentest.com/pkw_sommerreifen/hankook/k701/index.html

>--
Her er der ingen omtale af Roadstone

>--

>http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/ReifentestUBA.html

>--

Heller ikke her

>--

>http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/ReifentestSo.html

>--

Ej heller her

>--

> [...]

Disse er bare den normale bestillingsside hos reifendirekt.

Hva' har du gang i? ))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 22:30

KLIP

> Disse er bare den normale bestillingsside hos reifendirekt.

Der er da omtale/testudsang på samtlige mærker.

> Hva' har du gang i? ))

Hmm ... jeg anede faktisk ikke, der var et dækmærke, der hed Roadstone.

Måske jeg skulle læse hele tråden fra start af..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-03-06 22:39

On Mon, 20 Mar 2006 22:29:40 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hmm ... jeg anede faktisk ikke, der var et dækmærke, der hed Roadstone.
>
>Måske jeg skulle læse hele tråden fra start af..?..

Det er altid godt at have lavet sit hjemmearbejde. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 22:39

KLIP

> Det er altid godt at have lavet sit hjemmearbejde. )

Det har jeg da folk til..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 21-03-06 21:03

Folmer Rasmussen wrote:

> Du har sikkert ret, men jeg bliver lidt alternativ når folk forventer
> klare svar på uklare spørgsmål - og så surmuler over den hjælp der
> alligevel kommer.

Sig mig, skal du ikke snart ud og køre, så humøret kan blive godt igen?

mvh
Peter

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-03-06 21:17

On Tue, 21 Mar 2006 21:03:07 +0100, Peter Weis <p.weis@email.dk.slet>
wrote:

>Sig mig, skal du ikke snart ud og køre, så humøret kan blive godt igen?

>--

Lediggang er roden til alt ondt? Er det der du vil hen?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Weis

Dato : 21-03-06 21:50

Folmer Rasmussen wrote:

> Lediggang er roden til alt ondt? Er det der du vil hen?

Næh, jeg vil s'gu hellere en tur til Frankrig.

mvh
Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-03-06 21:05

Folmer Rasmussen skrev:

> Du har sikkert ret, men jeg bliver lidt alternativ når folk forventer
> klare svar på uklare spørgsmål

Hvad uklart er der i formuleringen?

> - og så surmuler over den hjælp der
> alligevel kommer.

Jeg surmuler ikke :)

> Det er jo evident at ingen her i gruppen har kørt på bemeldte dæk, og
> derfor heller ikke er i stand til at give et så detaljeret
> testresultat som Martin forventer.

Jeg havde såmend bare håbet, at nogle havde prøvet bemeldte dæk.

Ellers har I jo ikke andre muligheder for at svare end jeg selv kan =
"Man får hvad man betaler for".

Der er såmend intet surmuleri i det fra min side :)

MVH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-03-06 21:23

On Wed, 22 Mar 2006 21:05:15 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.com> wrote:

>Hvad uklart er der i formuleringen?

>--

Nej, måske ikke formuleringen. 1 point til dig.

Jeg fastholder dog, at det tidligt i tråden må stå klart for dig at
ingen véd noget om dækket, men du fortsætter med at mase om det.

>--

>Jeg surmuler ikke :)

>--

Årrrhh, bare lidt?

> [...]

>Jeg havde såmend bare håbet, at nogle havde prøvet bemeldte dæk.
>
>Ellers har I jo ikke andre muligheder for at svare end jeg selv kan =

Det synes jeg bare du forventer gennem hele tråden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-03-06 15:05

Folmer Rasmussen skrev:

> Jeg fastholder dog, at det tidligt i tråden må stå klart for dig at
> ingen véd noget om dækket, men du fortsætter med at mase om det.

Jeg er et af de håbefulde væsener :)

> Årrrhh, bare lidt?

Jo men det er nu kun fordi mine drivmanchetter skal skiftes :)

MVH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-03-06 15:25

Hvor gamle nåede de at blive?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-03-06 17:31

Folmer Rasmussen skrev:

> Hvor gamle nåede de at blive?

Jeg må være svar skyldig, men den højre er revnet her ved 280kkm. Jeg
ved ikke om de er skiftet før.

MVH

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-03-06 21:03

Folmer Rasmussen skrev:

> Du har ikke nærlæst hvad Martin skriver.
>
> Der står direkte at han mener at 95% af skribenterne i gruppen er
> lort. Uden smiley.

Jamen Folmer... er det løgn da?? Måske kun 90% eller deromkring men du
har nok billedet af hvad jeg mener :)

MVH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-03-06 21:25

On Wed, 22 Mar 2006 21:03:28 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.com> wrote:

>Jamen Folmer... er det løgn da?? Måske kun 90% eller deromkring men du
>har nok billedet af hvad jeg mener :)

>--

Billedet har jeg.

Din procentberegning synes jeg ligger lidt højt. Jeg ville ikke gå
højere end 87-88% )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-03-06 17:03

> Man får hvad man betaler for...

Jeg ville nu nærmere omformulere dette udsagn til: Man får sjældent mere
end man betaler for, og man får ikke altid det man i grunden betaler for.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 17:59

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev :

>Man får sjældent mere
>end man betaler for, og man får ikke altid det man i grunden betaler for.

Og det er heller ikke altid man får den betjening man fortjener -
hvilket man måske skal være glad for ;)