Hvad nummerplader er man nået til ??
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 20:32

Hejsa Alle

Er der en der lige har fået registreret sin vil og kan fortælle hvad vi er
nået til er det XY ??

Mvh
Morten

Fra : BJ

Dato : 19-03-06 20:38

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der en der lige har fået registreret sin vil og kan fortælle hvad vi er
> nået til er det XY ??

Jeg vil tro, det afhænger af, hvilken landsdel du bor i.

XZ i Vejle for ca. 10 dage siden.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 20:57

> XZ i Vejle for ca. 10 dage siden.

ok takker, skal ha plader om 3 dage, øv at man ikke kunne nå det til XX :o/

Mvh
Morten

Fra : Brian

Dato : 19-03-06 21:03

Juel wrote:

> ok takker, skal ha plader om 3 dage, øv at man ikke kunne nå det til
> XX :o/

Sådan to har jeg da - hvad vil du slippe for den ?

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-03-06 21:37

Juel skriver:

> ok takker, skal ha plader om 3 dage, øv at man ikke kunne nå det til XX :o/

En "Brian" en en 92'er "æskelort" har XX her i byen.
Sorte forreste sideruder og en udstødning fra en bus, uden potter, sådan
lyder den ihvertfald. Den får fuld skrue i 1,2 og 3 gear og er aldrig
bleg for en ordentlig omgang hjulspin ved alle starter...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-03-06 22:03

Juel brought next idea :
> ok takker, skal ha plader om 3 dage, øv at man ikke kunne nå det til XX :o/

Jeg fik en XX 51 plade sidst i januar fra motorkontoret i Varde - så i
Vestjylland kan du måske være heldig ...

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : T. Hartung

Dato : 19-03-06 22:47

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik en XX 51 plade sidst i januar fra motorkontoret i Varde - så i
> Vestjylland kan du måske være heldig ...

Nix har lige fået XZ - i Varde til den nye TDi :)))
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 19-03-06 20:41

> [...]
> Hejsa Alle
>
> Er der en der lige har fået registreret sin vil og kan fortælle hvad vi er

I fredags fik en venlig forhandler udleveret XZ 39.xxx til vores "nye" bil.
Nå ja - venlig og venlig - vi måtte da betale en ganske pæn pris for de to
stykker blik

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : ena

Dato : 19-03-06 20:48

Det er som ikke forhandlerens skyld - den afsindige pris på de 2 blikstykker
skyldes Sosserne og de Radikale der gennem deres sidste regeringstid sammen
konstant hævede prisen på nummerplader ved hvert års finanslovsforhandling.
Prisen i fx Sverige er 70 skr og i tyskland noget lignende - kun DK har
disse afsindige priser på nummerplader.

Hvad værre er IMHO er at de også gennem 90érne hævede prisen på Pas så de
langt overstiger produktionsprisen

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 19-03-06 21:06

"ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
blikstykker
> skyldes Sosserne og de Radikale der gennem deres sidste regeringstid

Hvem er egentlig værst? Dem der laver dumme regler, eller dem der ikke
fjerner dem, når de har muligheden?

Fra : H3nrik V!

Dato : 19-03-06 20:57

Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Er der en der lige har fået registreret sin vil og kan fortælle hvad
> vi er nået til er det XY ??

www.nrpl.dk er det højest observerede nummer YB23190 - men som BJ skriver
er det lidt afhængigt af, hvor i landet, man er...

mvh

H3nrik!

Fra : Broegger

Dato : 19-03-06 21:00

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev

Den 23 Feb fik jeg indregistreret en Octavia med XZ på pladen.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 19-03-06 22:39

XZ er også set ....

mvh

JV

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-03-06 23:32

http://www.nicolette.dk/nummerplader

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-03-06 08:41

Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Er der en der lige har fået registreret sin vil og kan fortælle hvad vi er
> nået til er det XY ??

XZ 29079 - Hillerød

--
vh
Torben

Fra : Aslan

Dato : 20-03-06 16:09

"Juel" > Er der en der lige har fået registreret sin vil og kan fortælle
hvad vi er
> nået til er det XY ??

YB http://www.cuoresportivo.dk/modules/PNphpBB2/files/img_8834.jpg

Aslan