Sædevarme i Grand Cherokee
Fra : Grønne

Dato : 19-03-06 18:02

Jeg er blevet den heldige indehaver af et sæt el sæder og der er jo også
varme i til min Grand Cherokee TD `97, men jeg kan ikke få varme i dem. El
indstilling og memory virker fint, men selv om jeg har flyttet
betjeningsmodulet til sædevarmen sker der ingen ting !!!

Har prøvet at måle på stikket, men det fik jeg ikke meget ud af. Kan jeg
gøre noget for at fejlfinde eller skal jeg bare fryse om røven ?

/Grønne

Fra : Rohde

Dato : 19-03-06 20:54

"Grønne" <anders@and.dk> skrev

> Har prøvet at måle på stikket, men det fik jeg ikke meget ud af. Kan jeg
> gøre noget for at fejlfinde eller skal jeg bare fryse om røven ?

Du kan vel måle om der er 12 volt henne ved kontakten, og om der er
gennemgang i varmelegemet. Da du har prøvet at skifte betjeningspanelet er
der nærmest kun manglende spænding (sprunget sikring) eller brændt
varmelegeme. Er der varme i passagersædet?

/Rohde