Dieselpriser - Randers
Fra : Michael Jensen

Dato : 19-03-06 17:44

Nogen der ved om det bliver billigt i aften?

Nu har det jo i pænt lang tid altid været absolut billigst at tanke søndag
aften/mandag morgen i randers, men det har de jo fra og med sidste uge
åbenbart lavet om på. Og nu her ved lidt i 15 var den også stadig ca. 8.58
på jet.

Men jeg mener at jeg så den var billig mandag morgen sidste uge, men starter
det allerede i aften engang??

\Michael Jensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-03-06 18:06

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på jet.
>
> Men jeg mener at jeg så den var billig mandag morgen sidste uge, men

Hvis de ikke er begyndt at sætte priserne ned, ville jeg ikke sætte alverden
på at de når at sætte den ned overhovedet ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin Vollert

Dato : 19-03-06 18:08

Michael Jensen skrev:
> [...]
> på jet.
>
> Men jeg mener at jeg så den var billig mandag morgen sidste uge, men starter

Det har været helt af H. til de sidste par Søndage, jeg plejer at tanke
Søndag aften eller Mandag morgen når jeg får fri og det plejede at være
billig på det tidspunkt men ikke de sidste 2 søndage, så du skal ikke
regne med det

--
Hilsen Martin.

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-03-06 18:11

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> wrote in message
> [...]
> Søndag aften eller Mandag morgen når jeg får fri og det plejede at være
> billig på det tidspunkt men ikke de sidste 2 søndage, så du skal ikke

Hmm, nej men jeg MENER bare at den var billig igen mandag morgen sidste uge.
Den var nemlig 7.70 søndag morgen (ved 9 tiden), men jeg tankede ikke der,
da den plejer at falde en smule mere til søndag aften, men da jeg så kom
forbi igen ved 14.00 tiden var den sat op. Men da jeg kørte forbi igen
mandag mener jeg bestemt at den var nede på ca. 7.70 igen, og så var det jo
det KUNNE være at den blev sat ned allerede sent i aften engang?? Det er
nemlig ikke i egen bil jeg kommer forbi om mandagen.......

\Michael

Fra : Jan Vennike

Dato : 19-03-06 18:24

> [...]
> jo det KUNNE være at den blev sat ned allerede sent i aften engang?? Det
> er nemlig ikke i egen bil jeg kommer forbi om mandagen.......

OK er begyndt at lave "rav" i den.

Før i tiden var der jo nulstilling af priser mandag - fredag (ved at
hæve/sænke med ganske få ører) - så derfor kunne benzinselskaberne "slås"
uhæmmet i weekenden og derfor var priserne altid lavest mandag formiddag.

Men nu er OK begyndt at nulstille priserne lørdag/søndag også - så der røg
den fidus

/Jan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-03-06 18:44

Jan Vennike presented the following explanation :
> [...]

> Men nu er OK begyndt at nulstille priserne lørdag/søndag også - så der røg

OK sælger diesel til 7.89 her i Esbjerg i dag - og Metax, som ellers
plejer at være blandt de billige, sælger til 8.54...

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-03-06 21:35

Michael Jensen skriver:

> [...]
> aften/mandag morgen i randers, men det har de jo fra og med sidste uge
> åbenbart lavet om på. Og nu her ved lidt i 15 var den også stadig ca. 8.58

17.30 - 8,35 kr i Asentoft, kom forbi...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-03-06 22:00

Søndag klokken 21.45: 8.28 på Jet i Randers

Kunne godt se ud som om den bliver lavest i morgen tidlig.......

\Michael

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-03-06 18:20

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> wrote in message
> Søndag klokken 21.45: 8.28 på Jet i Randers

Mandag klokken 10.15: 8.22, og så blev den vist aldrig lavere.......... =(

\Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 20-03-06 14:55

Michael Jensen skrev:

> Kunne godt se ud som om den bliver lavest i morgen tidlig.......

7,67 i Hammel klokken 9.30

Klaus

Fra : Uni Bull

Dato : 19-03-06 18:06

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:1142862918.647921.136580@i40g2000cwc.googlegroups.com...

> 7,67 i Hammel klokken 9.30

Samme pris søndag aften på Roskildevej i København.
--
Uni Bull
Vallensbæk