Vedr. den løbske britiske BMW
Fra : Lars Knudsen

Dato : 18-03-06 23:29

Fra : Eliasen

Dato : 19-03-06 00:00

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote in message
news:fc2p125kkgp1mratvs0qb6nlkpl9i54icg@4ax.com...
> http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006120809,,00.html
>
> Tjah...

Hehe...! Nu skal han for alvor have gang i blyanten for at tegne det for
forsikringen.

--
Eliasen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-06 08:47

Lars Knudsen wrote:
> http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006120809,,00.html
>
> Tjah...

Hvis det er rigtigt, så har han lavet det farligste forsøg på
forsikringssvindel eller havde blot et ønske om at begå selvmord uden at
familien skulle miste hans ulykkesforsikring...

Fra : Brian S Jensen

Dato : 19-03-06 10:55

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006120809,,00.html
>
> Tjah...

Det var da også den sygeste undskyldning - "speederen sad fast" - "bremsen
kunne ikke holde den" - helt ærligt, det var en 318'er - håndbremsen skulle
kunne holde den og den med at han var bange for at han ikke kunne styre
pga. den manglende servo hvis han drejede nøglen - hold op hvor er manden
dog dum at høre på

Hvad med koblingen ?? - den kunne ikke trædes ned eller ?

Hvis jeg var BMW, så ville jeg lægge sag an mod ham

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528iA E39
Toyota Previa 2.4i

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-03-06 10:57

Brian S Jensen skriver:

> Hvad med koblingen ?? - den kunne ikke trædes ned eller ?

Tomatkasse og heraf manglende kobling...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-03-06 13:32

> Tomatkasse og heraf manglende kobling...

Ja og den kan såmænd også rykkes fra "D" til "N" selvom pedalen er i
bund.....

kim olsen