defekt elrude/adskillelse af dør - Mitsubi~
Fra : Thomas

Dato : 18-03-06 19:48

Hej NG

Min far har lige ringet og jamret sig over at den ene bagerste siderude
havde givet et smæld hvorefter at han ikke kunne køre den op igen (jeg ved
ikke om smældet kom da han kørte ruden ned eller op) , (motoren brummer
stadig)

1. Nogen der ved hvad fejlen kan være

2. Nogen der ved hvordan man skiller beklædningen af (har ikke selv
tjekket endnu for skruer og andet endnu men rart at være forberedt)

Det er en Mitsubishi Lancer årgang 95

mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 22-03-06 20:52

Hej NG

Der var ikke meget hjælp at hente herinde men jeg kunne nu heller ikke
gøre meget selv da jeg fik lortet skilt af.

Men nu er problemet løst. Der var knækket et stykkes plastik af en rulle, så
jeg kørte den til Karvil biler her i Odense og de fixede problemet inden for
en time (havde ringet dagen før) med nyt rudehejs, super service. Var bange
for de ville tage ved på et autoriseret værksted.
Mvh

Thomas