OE5 vil ikke sende min post :-(
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 04-01-01 10:00

Når jeg prøver at sende min post får jeg hele tiden beskeden:

"A message in your Outbox could not be sent. The server did not
recognize the recipients."

Jeg har været inde og sætte en anden konto op i oe men jeg såvidt jeg
kan se står alt som det skal. Jeg har lidt svært ved at overskue hvilket
program der bestemmer hvilke kontooplysninger der bliver brugt da man
både kan indtaste kontooplysninger i "internet" kontrolpanelet og inde i
ou.

Håber nogen har et bud

MVH

Jakob H K

--
The Lord in His wisdom made the fly
And then forgot to tell us why.

OGDEN NASH

Fra : Søren Straszek

Dato : 04-01-01 10:25

Jakob Højer Kristensen <n94jhk@xxxnat.ou.dk> wrote:

> [...]
> program der bestemmer hvilke kontooplysninger der bliver brugt da man
> både kan indtaste kontooplysninger i "internet" kontrolpanelet og inde i

beskeden fortæller at du har indtastet en ugyldig email-adresse - prøv
at se om der ikke skulle være en fejl i adressen.

SØren

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 04-01-01 13:10

> beskeden fortæller at du har indtastet en ugyldig email-adresse - prøv
> at se om der ikke skulle være en fejl i adressen.

Johh det tænkte jeg også på men jeg får beskeden ligemeget hvilken
adresse jeg vælger fra min adressebog, og de har altså virket ind til
idag

MVH

Jakob

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-01-01 14:18

> Johh det tænkte jeg også på men jeg får beskeden ligemeget hvilken
> adresse jeg vælger fra min adressebog, og de har altså virket ind til
> idag

En universalmedicin der hjælper på visse fejl i OE5 er at komprimere
dens database. Det gøres ved at åbne OE med Alt.tasten trykket ned. Så
kommer der en box frem hvor du bliver spurgt om du vil komprimere
databasen. Svar ja. Det tager lidt tid, og når det er gjort smider du de
gamle databaser ud. Det burde fremgå hvor du finder dem.
Det er i det mindste et forsøg værd!
v.h.
Martin

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 04-01-01 15:44

Man skal lige være opmærksom på, at man ikke har opgraderet fra OE 4.01/4.5
til OE 5.01, så kan man ende med, at den fucker ens databaser op og så står
man med håret i postkassen.

Løsningen er enten at opgradere til OE5.02 eller først eksportere
adresser/emails fra OE5.01 og importere dem igen, så kan komprimere dem uden
problemer :)

Jeg mistede alt da jeg komprimerede alt i OE5.01, såå bare lige en oplysning
til jer alle .-)

--
Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-01-01 15:49

Lars H. Fischer <newsgroup@nospam.dk> wrote:

> Jeg mistede alt da jeg komprimerede alt i OE5.01, såå bare lige en oplysning
> til jer alle .-)

Whåhps, det var jeg ikke opmærksom på. Selv har jeg nu komprimeret i
5.01DK flere gange uden problemer.
v.h
Martin