Scorpio
Fra : Kaptajn Haddock

Dato : 17-03-06 19:07

Hej.
Jeg har lige erhvervet mig en Scorpio 2,9i Aut. årg. 93. Er det kun T.
Hansen der kan levere uorg. dele til sådan en swend,
og kan det overhovedet svare sig at købe uorg. frem for Ford´s egne dele?
M.v.h.
Haddock

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 19:42

"Kaptajn Haddock" <fidusdata@hotmail.com> skrev :

>Hej.

Davs du.

>Jeg har lige erhvervet mig en Scorpio 2,9i Aut. årg. 93.

Forhåbentligt i Sedan versionen ?

(pragtfuld bil!)

>Er det kun T.>Hansen der kan levere uorg. dele til sådan en swend,
>og kan det overhovedet svare sig at købe uorg. frem for Ford´s egne dele?

Nøehh - der er også andre - Biltema f.eks - men det kan sjældent svare
sig, at bruge uoriginale dele på grund af prisen

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-06 21:22

Kaptajn Haddock wrote:
> Hej.
> Jeg har lige erhvervet mig en Scorpio 2,9i Aut. årg. 93. Er det kun T.
> Hansen der kan levere uorg. dele til sådan en swend,

www.ftz.dk
www.mekonomen.dk
Har også udvalgte stumper til sådan en ka'l.

> og kan det overhovedet svare sig at købe uorg. frem for Ford´s egne
> dele?

Det afhænger af hvilke stumper du skal bruge, noget er billigere originalt
og omvendt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport