Fælleshygge: Biludstilling i Bella
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-03-06 14:50

Hej gutter

Så er det ved at være sidste udkald for en fælles tur til Biler i Bella på
søndag.

Vi er nogle få, der kender hinanden, men ellers er det første gang mange
andre får muligheden for at sige hej til mange af de andre irriterende og
alle tiders skribenter.

Vi mødes klokken 10:00 på McDonald's i Solrød, hvor vi drikker en kop
kaffe/en cola, og så kører vi derefter sammen afsted til biludstillingen.

(Der er mulighed for fælleskørsel - skriv evt her i tråden, hvis du gerne
vil samles op af en, der kører samme vej....så er der måske en, der melder
sig.)

Klokken 17:30 siger vi farvel og spiser sammen på en café i Valby, hvor man
er tæt ved motorvejen, og hvor der mulighed for at parkere i nærheden.

Stedet er billigt, og der er både pasta, café-burgere og andet godt på
kortet.

Jeg bestiller bord i aften - så klik lige ind på tilmeldingssiden og skriv
dig på, hvis du har lyst til at være med.

Vi mødtes senest for to år siden, og selvom vi er en sammensat flok med
forskellig baggrund, og vi ikke kendte hinanden i forvejen, blev det en
super hyggelig tur.

Meld dig til - så vi ved, hvor mange, vi skal bestille bord til:

http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/bella2006/bella2006tilmelding.asp

(Mød evt også bare op i Solrød, hvis du ikke vil spise samme med de andre -
men bare gerne vil med..)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 15:56

On Fri, 17 Mar 2006 14:49:34 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

> [...]
>andre får muligheden for at sige hej til mange af de andre irriterende og

Man skulle måske iføre sig skridtbeskytter og cykelhjelm, for det
tilfælde at man skulle have et udestående med en skribent eller to?
)

>--

>Vi mødes klokken 10:00 på McDonald's i Solrød, hvor vi drikker en kop
>kaffe/en cola, og så kører vi derefter sammen afsted til biludstillingen.

>--

Her kan navi komme ind som en nødvendighed, hvis nu det gyldne fjerkræ
er drattet ned p.gr.a. fugleinfluenzaen.

> [...]

>vil samles op af en, der kører samme vej....så er der måske en, der melder

Det hjælper vel ikke noget at jeg evt. kan transportere en eller to
fra det nordlige København? Der er vel ingen der vil køre Hyundai?

> [...]

>er tæt ved motorvejen, og hvor der mulighed for at parkere i nærheden.
>
>Stedet er billigt, og der er både pasta, café-burgere og andet godt på

Ingen stegt flæsk og persillesovs?

> [...]

>Vi mødtes senest for to år siden, og selvom vi er en sammensat flok med
>forskellig baggrund, og vi ikke kendte hinanden i forvejen, blev det en

Er det i orden at begynde at glæde sig?

> [...]

>(Mød evt også bare op i Solrød, hvis du ikke vil spise samme med de andre -

Jawohl! *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 17:20

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Man skulle måske iføre sig skridtbeskytter og cykelhjelm, for det
>tilfælde at man skulle have et udestående med en skribent eller to?
>)

Mon dog ? Omend Brormanden ymtede noget om jydepotten - hvad så han
end måtte mene dermed

(Jeg kan jo lige be ham fatte knastbrædtet)

>Her kan navi komme ind som en nødvendighed, hvis nu det gyldne fjerkræ
>er drattet ned p.gr.a. fugleinfluenzaen.

Frakørsel nummer 30 er vist nævnt på gruppens hjemmeside ;)
og noget med q8

>Det hjælper vel ikke noget at jeg evt. kan transportere en eller to
>fra det nordlige København? Der er vel ingen der vil køre Hyundai?

Good point !

>Ingen stegt flæsk og persillesovs?

Og underholdningsværdien af flyvende lommeregnere skal vel heller ikke
påregnes ? Trist - meget trist

(Mon ikke JanW ka' andre sjove tricks ???)

>Er det i orden at begynde at glæde sig?

Samme her

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 17:22

On Fri, 17 Mar 2006 17:19:31 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Samme her

>--

Man er vel ikke så heldig, at du kommer agende i kanariefuglen?

Den ville jeg s'gu godt opleve - live.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 17:34

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Man er vel ikke så heldig, at du kommer agende i kanariefuglen?

Sikkert ikke - den kan ej bremse. Jeg venter (stadig) på en ny
hovedcylinder

(Uffe Ravn håbede den kunne køre, så han endeligt kunne "være" i en
bil...... han er lidt høj, den unge mand)

(( man ku' jo altid tage containeren.......))

>Den ville jeg s'gu godt opleve - live.

Der ligger et lydklip et eller andet sted

Fra : Verner Johnsen

Dato : 17-03-06 20:09

On Fri, 17 Mar 2006 17:33:40 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Sikkert ikke - den kan ej bremse. Jeg venter (stadig) på en ny
>hovedcylinder

Hvis du er hurtig køber du da bare den her:

<http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pontiac-Le-Mans-1-OWNER-2-Door-Coupe-A-C-V-8-Automatic-RARE-NR_W0QQitemZ4619715354QQcategoryZ6424QQrdZ1QQcmdZViewItem>

den har sikker en bremsecylinder et eller andet sted

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Verner Johnsen

Dato : 17-03-06 20:34

On Fri, 17 Mar 2006 19:08:55 GMT, Verner Johnsen
<vejoh@post10.tele.dk> wrote:

>Hvis du er hurtig køber du da bare den her:

Nå, du var ikke hurtig nok
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-06 20:19

Verner Johnsen wrote:

> [...]
>
> den har sikker en bremsecylinder et eller andet sted

Hmm, gad vide hvor Jan & Co ville ende op henne, hvis de skulle tage en
færge til USA ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 20:42

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Hmm, gad vide hvor Jan & Co ville ende op henne, hvis de skulle tage en
>færge til USA ?

Det er da nemt nok besvaret - Australien

Herregud - så kommer man jo bare hjem med en Holden istedet

(Jeg har altid drømt om en Omega, med en V8'er ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-06 20:45

jan@stevns.net wrote:

> Det er da nemt nok besvaret - Australien

Jamen der skulle også være ganske hyggeligt der nede

> Herregud - så kommer man jo bare hjem med en Holden istedet
>
> (Jeg har altid drømt om en Omega, med en V8'er ;)

Ja eller en Falcon V8'er.
Dem de kører med i deres SuperCar V8 serie er i hvert fald ikke tabt bag en
vogn.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 20:37

Verner Johnsen <vejoh@post10.tele.dk> skrev :

>Hvis du er hurtig køber du da bare den her:

Den var solgt ;)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 16:09

> [...]

>Hej gutter

>(Mød evt også bare op i Solrød, hvis du ikke vil spise samme med de andre -

Som en service for dem som benytter navi, er den korrekte adresse:

McDonalds
Motelvej 2
2690 Solrød

Så skulle den ged være barberet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 17-03-06 16:30

Folmer Rasmussen wrote:

> Som en service for dem som benytter navi, er den korrekte adresse:

273 km derover. Tror jeg springer over denne gang. Skal også på arbejde
søndag klokken 17. Men jeg er frisk på en tur til Biler for Alle næste
gang. Så har jeg under 10 km, det passer mig lidt bedre. :)

Fra : Deaster

Dato : 17-03-06 16:41

Rasmus Lauritsen skrev:

> 273 km derover. Tror jeg springer over denne gang. Skal også på arbejde
> søndag klokken 17. Men jeg er frisk på en tur til Biler for Alle næste
> gang. Så har jeg under 10 km, det passer mig lidt bedre. :)

Du går heller ikke glip af noget, det er nok den mest dødsyge
biludstilling jeg har været til, og så har de sløjfet den ene hal + at
tilbehørshallen kun er ca. 2/3 fyldt op, gaaab.

Jesper

Fra : Mogens...

Dato : 18-03-06 03:48

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Du går heller ikke glip af noget, det er nok den mest dødsyge
> biludstilling jeg har været til, og så har de sløjfet den ene hal + at
> tilbehørshallen kun er ca. 2/3 fyldt op, gaaab.

Så er alt jo ved det gamle :)

Jeg har et par gange været på Europas største biludstilling IAA i Frankfurt
hvorfor Biller i Bella har mindre interese. Jeg møder alligevel op for at
møde
eksempelvis andre bilfreaks fra NG'en...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-03-06 11:59

On Sat, 18 Mar 2006 02:47:36 GMT, "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

> [...]
>møde
>eksempelvis andre bilfreaks fra NG'en...

Lige mine ord.

Socialt samvær, med et strejf af grovmobning er ikke at foragte.

Vi ses.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens Dam

Dato : 18-03-06 16:05

> Biller i Bella har mindre interese. Jeg møder alligevel op for at møde
> eksempelvis andre bilfreaks fra NG'en...

Ditto her.

/Jan W Nielsen

Fra : Deaster

Dato : 18-03-06 21:37

Mogens... skrev:
> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Så er alt jo ved det gamle :)

Mjaaa, ikke helt, efter min mening har det aldrig været ringere end
denne gang, og er da glad for at det ikke var mig selv der skulle hoste
op med 75 kr. for at komme ind for så havde jeg følt mig til grin, men
god fornøjelse til Jer andre, og det sociale skal sikkert nok opveje
selve udstillingen.

Jesper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 17:21

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Så skulle den ged være barberet.

Fotostorie ?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 17:25

On Fri, 17 Mar 2006 17:21:07 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Fotostorie ?

>--

Er det selve barberingen du vil have billeder af? *LOL*

Det måtte jeg ikke fotografere for dyreværnsforeningen.

Eller er der en anden pointe jeg har missed?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-06 17:35

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

> Er det selve barberingen du vil have billeder af? *LOL*

Jep! Jeg har snart hørt om så mange barberede geder, men endnu
tilgode at se en

>Det måtte jeg ikke fotografere for dyreværnsforeningen.

okay.... ;)

>Eller er der en anden pointe jeg har missed?

Nejda .

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-03-06 17:37

jan@stevns.net skriver:

> Jep! Jeg har snart hørt om så mange barberede geder, men endnu
> tilgode at se en

Google på "barberet ged" og man får:
http://home6.inet.tele.dk/sf-farum/html/geden.jpg

Klaus