Argh vaskehal!
Fra : Martin Nielsen

Dato : 17-03-06 10:24

Glemte at slå antennen ned. Da jeg opdager dette under tørringen tæsker jeg
på nødstoppet men maskinen kører let og elegang videre og knækker min
antenne! Skal tankstatioen betale?

Er den nem at skifte selv med en uorg ?

Fra : Thomas J.

Dato : 17-03-06 10:52

Den Fri, 17 Mar 2006 10:23:34 +0100 sendte "Martin Nielsen"
<jadahva@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Glemte at slå antennen ned. Da jeg opdager dette under tørringen tæsker jeg
>på nødstoppet men maskinen kører let og elegang videre og knækker min
>antenne! Skal tankstatioen betale?

Næppe, da der de fleste (tør ikke at lægge hovedet på blokken og
skrive "alle") steder står klart og tydeligt at kunden har ansvaret
for at antenner og spejle ikke kan beskadiges, eller på jævnt dansk:
Fjern eller kør antennen ned !
Og fold spejlene ind (hvis de er konstrueret således)

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : ena

Dato : 17-03-06 12:43

Fra : Barfly.

Dato : 17-03-06 12:58

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> jeg
> på nødstoppet men maskinen kører let og elegang videre og knækker min

Nu sætter jeg lige to sætninger sammen:

(jeg) Glemte at slå antennen ned,-Skal (Andre) tankstatioen betale?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 14:43

On Fri, 17 Mar 2006 12:58:26 +0100, "Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk>
wrote:

>"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> wrote in message

>Nu sætter jeg lige to sætninger sammen:
>
>(jeg) Glemte at slå antennen ned,-Skal (Andre) tankstatioen betale?

>--

Ja, fandme ja!

Vi lever i et forsørgersamfund, så hvad havde du tænkt dig?

Man kunne faktisk forledes til at tro, at i yderste konsekvens ville
der kunne komme et krav fra den pågældende tankstation for et ødelagt
nødstop.

Citat: "Under tørringen tæsker jeg på nødstoppet"

Det kan naturligvis også bare være det hersens nye fænomen - Happy
Slapping.

Eller et 3. alternativ. De yngre generationers (mis)brug af vort
modersmål.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-06 14:34

> [...]
> jeg
> på nødstoppet men maskinen kører let og elegang videre og knækker min

Der er vel ikke så meget andet at "forhandle" der er vel ingen steder der
står hvem der skal dække hvad, ud over de betingelser stationen vel er
kommet frem til.. Men Det er en alvordelig ting at nødstoppet ikke virker..
Det burde mindst give 10gratis guldvask at informere dem om.

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 15:37

> [...]
> jeg
> på nødstoppet men maskinen kører let og elegang videre og knækker min

Nej det skal de ikke. MEN du kan jo sige at du agter at rapportere til
arbejdstilsynet at nødstoppet ikke fungerer....så kunne det jo
være..........

--
Tom

Fra : Gunnar007

Dato : 17-03-06 17:18

> [...]
> jeg
> på nødstoppet men maskinen kører let og elegang videre og knækker min

Mon ikke antennen har været godt og grundigt bukket frem og tilbage ved
børsternes tur frem og tilbage ??
Så et pust fra tørreren knækkede resten..
Bare mit gæt..
Umiddelbart har du jo ikke stået og set på den vaske, før end den tørrede.

Hilsen G.

Fra : Martin Nielsen

Dato : 21-03-06 11:00

Til oplysning fandt jeg ud af at stoppe stumpen ned i resterne af den gamle.
Så kan man da høre radio igen . skal lige have byttet den universal-dims jeg
købte i Harald Nyborg ;)
"