Bag vinduesvisker er gået løs. Mondeo
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 17-03-06 10:04

Ja min bag vinduesvisker er gået løs.
den virker ikke mere men moterne virker.
men selve armen sider barer løs.
hvordan kan jeg sætte den fast igen ????.
det er en mondeo fra 97.
håber at i kan hjælpe mig

Thomas

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 10:47

On Fri, 17 Mar 2006 10:03:59 +0100, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

> [...]
>den virker ikke mere men moterne virker.
>men selve armen sider barer løs.
>hvordan kan jeg sætte den fast igen ????.

Den sidder vel på akslen med nogen "stråler"?

Placér viskerarmen det rigtige sted, og spænd møtrikken.

Det skulle være dét.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-03-06 11:12

Thomas Pedersen skrev:

> [...]
> den virker ikke mere men moterne virker.
> men selve armen sider barer løs.
> hvordan kan jeg sætte den fast igen ????.

Hvis det er helt håbløst så brug Loctite lim - har reddet en løs viskerarm
på min hedengangne Triumph 2000
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 14:46

On Fri, 17 Mar 2006 11:12:29 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Hvis det er helt håbløst så brug Loctite lim - har reddet en løs viskerarm
>på min hedengangne Triumph 2000

>--

Formentlig efter at du havde vurderet mulighederne/chancerne for at
bæstet på et senere tidspunkt skulle afmonteres. F.eks. i forbindelse
med et rudeskift?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-03-06 15:11

Folmer Rasmussen skrev:

> Formentlig efter at du havde vurderet mulighederne/chancerne for at
> bæstet på et senere tidspunkt skulle afmonteres. F.eks. i forbindelse
> med et rudeskift?

Dét havnede vi sk*de arbejdere på déngang - dét var i det Herrens år 1973 -
og dér tog man ikke slige smålige hensyn!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-06 15:44

On Fri, 17 Mar 2006 15:11:20 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Dét havnede vi sk*de arbejdere på déngang - dét var i det Herrens år 1973 -
>og dér tog man ikke slige smålige hensyn!

Forståeligt. )

Det var iøvrigt en fed bil, bortset fra at den var af engelsk
oprindelse.

Når den kunne køre, så kørte den s'gu godt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-03-06 17:17

Folmer Rasmussen skrev:

> Forståeligt. )

Ja, selvfølgelig!

> Det var iøvrigt en fed bil,

Jeps - MOTOR havde mange roser

Fandt et par billeder af en lignende forleden - man kan godt se at tiden
ikke har stået stille - jeg kom nærmest til at tænke på min gudfars
hedengangne Standard Wanguard ved gensynet

> bortset fra at den var af engelsk
> oprindelse.

Nå nå!

> Når den kunne køre, så kørte den s'gu godt.

Og brems' ku den sq os' - første gang var jeg ved at ryge ud gennem
forruden! - jeg kom fra en NSU 1200 C med alutromler hele vejen rundt!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd