T. Hansen
Fra : Michael Westi

Dato : 17-03-06 05:45

Når jeg bliver gammel, skal jeg også have et sådan par monteret.

http://www.thansen.dk/paper.asp?c=671996071&n=0&path=2006Faelge&pages=16

Side 1...

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-03-06 06:10

Michael Westi skrev:
> Når jeg bliver gammel, skal jeg også have et sådan par monteret.
>
> http://www.thansen.dk/paper.asp?c=671996071&n=0&path=2006Faelge&pages=16
>
> Side 1...

Ja der er da mange fede alufælge, denne
http://www.thansen.dk/paper.asp?c=671996071&n=0&path=2006Faelge&pages=16
ville jeg da gerne køre med.

--
Hilsen Martin.

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Thomas H.

Dato : 17-03-06 07:54

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja der er da mange fede alufælge, denne
> http://www.thansen.dk/paper.asp?c=671996071&n=0&path=2006Faelge&pages=16
> ville jeg da gerne køre med.

Hvilken side er det fælg på du snakker om ?

MVH
Thomas H.

Fra : news.tele.dk

Dato : 17-03-06 08:22

HINT.... Billedet med Rolatoren der har monteret Alu Fælge

Morten

Fra : Brian Skaarup

Dato : 17-03-06 12:43

http://80.63.17.25/DAT/press/Avis/2006Faelge/side_1.jpg

Fra : Michael Westi

Dato : 18-03-06 19:11

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse

> http://80.63.17.25/DAT/press/Avis/2006Faelge/side_1.jpg

Ja, og så skal den bare tunes lidt)
"Watch out, nu kommer farfar-ekspressen"

/Michael

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-03-06 13:44

Thomas H. skrev:
> "Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken side er det fælg på du snakker om ?
>
> MVH
> Thomas H.

Arrgh det er side 6.

Fra : Thomas J.

Dato : 17-03-06 16:23

Den Fri, 17 Mar 2006 13:44:05 +0100 sendte Martin Vollert <"Mit
fornavn"@ertele.dk> følgende røgsignaler:

>Arrgh det er side 6.

Så snupper jeg gerne den på side 10....
Getz'en skulle vist lige kunne klare en 215/35-18, men kors hvor ville
det se Deniz-agtigt ud.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Klaus G.

Dato : 17-03-06 10:47

> http://www.thansen.dk/paper.asp?c=671996071&n=0&path=2006Faelge&pages=16

Thansen har købt for 55mill fælge, så der er billige fælge i år :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Onix

Dato : 17-03-06 13:03

"Tør" man købe fælge fra T-hansen, nogen der ved noget om kvali på dem ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-03-06 13:18

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> wrote in

> "Tør" man købe fælge fra T-hansen, nogen der ved noget om kvali på dem

Selvfølgelig tør man det.

Det er Bigwheels der leverer/har leveret. Ved ikke om de stadig bruger dem.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Thomas J.

Dato : 17-03-06 13:18

Den Fri, 17 Mar 2006 13:02:31 +0100 sendte "Onix"
<vedikke@fjerndettehotmail.com> følgende røgsignaler:

>"Tør" man købe fælge fra T-hansen, nogen der ved noget om kvali på dem ?

Jeg er mere spændt på om gummiet holder....
Men man kan faktisk få Continental på for en merpris.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Klaus G.

Dato : 17-03-06 19:08

> "Tør" man købe fælge fra T-hansen, nogen der ved noget om kvali på dem ?

Jeg ved flere af deres fælge er kopifælge, om de alle sammen er det, skal
jeg ikke kunne sige.

Jeg har i dag været ude i den lokale Thansen butik, for at se fælgene selv,
og jeg må sq indrømme at de ser meget pæne ud, helt gennemførte, og uden
fejl. Men om deres chrome, og lak holder, det er en helt anden sag...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 23:28

Onix wrote:
> "Tør" man købe fælge fra T-hansen, nogen der ved noget om kvali på
> dem ?

Shit, de har Lexani fælge! Ja dem kan du roligt købe. Første-klasses US
made! Jeg er dybt overrasket over at T.Hansen har dem!

mvh peter

Fra : Klaus G.

Dato : 18-03-06 01:45

> Shit, de har Lexani fælge! Ja dem kan du roligt købe. Første-klasses US
> made! Jeg er dybt overrasket over at T.Hansen har dem!

Det samme med deres Borbet, også original.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : jacob johansen

Dato : 19-03-06 14:10

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Tør" man købe fælge fra T-hansen, nogen der ved noget om kvali på dem ?

Hvis det passer at de har Lexani fælge så ER de OK....

MVH
Jacob

Fra : Martin Vollert

Dato : 19-03-06 18:09

jacob johansen skrev:
> "Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det passer at de har Lexani fælge så ER de OK....

Også selv om de er fra T.Hansen ??

Fra : Fam. Olsen

Dato : 20-03-06 11:55

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg bliver gammel, skal jeg også have et sådan par monteret.
>
> http://www.thansen.dk/paper.asp?c=671996071&n=0&path=2006Faelge&pages=16
>
> Side 1...

Hmm. Den mangler sgu da det blå neonlys og tåbelygter.

MVH Niels