hvor store højtalere i en golf??
Fra : JCE

Dato : 16-03-06 22:09

Jeg har en golf IIII og er godt træt af det sølle anlæg og standart
højtalere... Jeg vil ikke ha noget vildt, men alligevel noget der lyder
bedre! Hvor mange tommer er de højtalere i døren? og er de til at skifte ud
og kan der sidde noget større i ?
Jens

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-03-06 22:33

JCE skriver:

> [...]
> bedre! Hvor mange tommer er de højtalere i døren? og er de til at skifte ud

Der kan sidde 6,5" i fordøren.

Jeg havde monteret et sæt soundstream i min G3. Diskanterne kom op i
"hulet" i forrunde, hvor de originale højttalere har været monteret og
bygget på nogle beslag så de var vinklet ind mod mig (førersædet).

Dertil kom en 2x75W (rigtige watt) forstærker i bagagerummet, samt en
12" sub med egen 2x75W forstærker.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?