Den lille ny
Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 16:22

Hej.

Jeg lovede for nogen tid siden at skrive, når jeg fik min bil.
Nu har jeg så lige været i Tilst og hente den. I kan se den her:
www.kiefer.dk/m/.

Er den ikke dejlig?

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-03-06 16:36

Ida Maria Kiefer skrev:

> Er den ikke dejlig?

Her venter man en Punto!

Er der osse et billede af kassebonen?
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 16:46

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> skrev i

> Er der osse et billede af kassebonen?

Den er meget grim, så har jeg lykkeligt glemt alt om. Jeg nyder bare den
lækre dyt.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 16:39

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er den ikke dejlig?

Tillykke med potten. Den er flot ....meeennn i lilla..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 16:45

On Thu, 16 Mar 2006 16:38:54 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Tillykke med potten. Den er flot ....meeennn i lilla..?

>--

Kvinder.................suk! *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 16:51

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i

> Kvinder.................suk! *LOL*

Jae, jeg er jo også pædagog

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Michael

Dato : 16-03-06 16:54

On Thu, 16 Mar 2006 16:50:53 +0100, "Ida Maria Kiefer"
<news2@kiefer.dk> wrote:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i

>Jae, jeg er jo også pædagog

Se nu bliver jeg lidt nysgerrig, med det kendskab jeg har til pædagog
løninger så rækker de ikke langt til en ny MB ML, så hvad er
hemligheden

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 17:09

On Thu, 16 Mar 2006 16:53:59 +0100, Michael <noname@no.com> wrote:

>Se nu bliver jeg lidt nysgerrig, med det kendskab jeg har til pædagog
>løninger så rækker de ikke langt til en ny MB ML, så hvad er
>hemligheden

>--

Jeg vil gætte på et fornuftsægteskab.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 17:13

> Jeg vil gætte på et fornuftsægteskab.

Njarh, det vil jeg nu ikke kalde det. Min mand er på lærlingeløn, så han
kører kun i en C 180 Kompressor

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 17:15

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Njarh, det vil jeg nu ikke kalde det. Min mand er på lærlingeløn, så han
> kører kun i en C 180 Kompressor

LLOOOOOOLLLLLLL og av,av,av,av min mave (og den er stor)...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael

Dato : 16-03-06 17:45

ah, så det er lotto, rige forældre
og/eller har arvet...

Så er det jo en smal sag, med den på

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 17:57

Michael <noname@no.com> skrev i

> ah, så det er lotto, rige forældre
> og/eller har arvet...

Jeg må skuffe dig - ingen af delene.

Vi har begge haft arbejde ved siden af studierne og så er vi gode til at
spare lidt op.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 17:58

"Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> ah, så det er lotto, rige forældre
> og/eller har arvet...
>

> Så er det jo en smal sag, med den på

..... for flittige og sparsommelige passer jo ikke ind i dagens Danmark...;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 16-03-06 21:16

BJ wrote:

> .... for flittige og sparsommelige passer jo ikke ind i dagens Danmark...;)

Man kunne vel - alt andet lige - forestille sig mere sparsommelige
bilvalg

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 23:02

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man kunne vel - alt andet lige - forestille sig mere sparsommelige
> bilvalg

Jep, men afhænger naturligvis af, hvad man har sparet op og ønsker at spare
på efterfølgende..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 17-03-06 21:52

BJ wrote:

> Jep, men afhænger naturligvis af, hvad man har sparet op og ønsker at spare
> på efterfølgende..

Jeg vil tro at "prioritering" er nøgleordet.

Fra : BJ

Dato : 17-03-06 23:29

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg vil tro at "prioritering" er nøgleordet.

Vi kan ikke være mere enige, det er jo selve essensen af livet (hvor vi er
hovmodige nok til tro, vi styrer det 100%)..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 17:10

> Se nu bliver jeg lidt nysgerrig, med det kendskab jeg har til pædagog
> løninger så rækker de ikke langt til en ny MB ML, så hvad er
> hemligheden

Tjae, kvit smøgerne?!

Jeg ved det ikke helt. Arbejde, spare op og prioritere.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 16:49

BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i

> Tillykke med potten. Den er flot ....meeennn i lilla..?

Ja, jeg hedder jo ikke Brian og kører en lille sænket, blå potte eller
hedder firmabil og kører en sølvgrå bil som alle andre. Næe, jeg hedder
Ida og er den eneste i Tilst (ud af over 100), som har købt en rød ML.
Ja, på farvekortet står der Carneolrot, men jeg vil måske godt give dig
lidt ret i, at den ser en lille smule lilla ud.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 17:02

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, jeg hedder jo ikke Brian og kører en lille sænket, blå potte eller
> hedder firmabil og kører en sølvgrå bil som alle andre.

Jeg kører ikke i en sølvgrå bil, om jeg må be´ ..

Ej heller hedder jeg Brian og potten sænket..

> Næe, jeg hedder Ida og er den eneste i Tilst (ud af over 100), som har
> købt en rød ML. Ja, på farvekortet står der Carneolrot, men jeg vil måske
> godt give dig lidt ret i, at den ser en lille smule lilla ud.

Det er en dejlig bil, med plads til rygsækken og alle bleerne..

Min kone kører i en sort eller rettere 'Black stone' og min changerer over i
guld, kan dog ikke huske farvens betegnelse..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 17:08

> Det er en dejlig bil, med plads til rygsækken og alle bleerne..

Jup

> Min kone kører i en sort eller rettere 'Black stone' og min changerer
> over i guld, kan dog ikke huske farvens betegnelse..

ML?

Jeg har også kørt en gammel 123'er fra '82 i "guld". Spøjs farve, men
skidt ses ikke så nemt som på en sort eller rød (lilla) bil.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 17:10

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ML?

Nope, hun kører skadinavisk og på hvide plader ... Volvo S40 2.4i..

> Jeg har også kørt en gammel 123'er fra '82 i "guld". Spøjs farve, men
> skidt ses ikke så nemt som på en sort eller rød (lilla) bil.

Giver dig helt ret, konen er heller ikke speciel stolt over farven i dette
vejr...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Frandsen

Dato : 16-03-06 17:36

> [...]
>
> Min kone kører i en sort eller rettere 'Black stone' og min changerer over
> i guld, kan dog ikke huske farvens betegnelse..

Er det den, der hedder 24 karat?
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 17:39

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er det den, der hedder 24 karat?

Gid det var så vel, men den er faktisk ubestemmelig.

Jeg kan se, Volvo ikke længere tilbyder den, de har lavet nogle nye/andre.

Den er efter sigende et helvede at reparere på...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kasper Christensen

Dato : 16-03-06 21:31

Ida Maria Kiefer skrev:
> BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i

> lidt ret i, at den ser en lille smule lilla ud.

Tror bare jeg ville kalde den bordeaux.

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 23:03

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tror bare jeg ville kalde den bordeaux.

Så har den vist ikke meget krop.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Hansen

Dato : 17-03-06 17:27

On Thu, 16 Mar 2006 16:48:42 +0100, "Ida Maria Kiefer"
<news2@kiefer.dk> wrote:

>BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i

>Ja, jeg hedder jo ikke Brian og kører en lille sænket, blå potte eller

Jeg hedder heller ikke Brian, men kører i en lille blå potte,Fiat
cinquecento sporting 1,1 liters motor på 54hk(store)
Men kører i en firmabil der hedder Mercedes ML270 sort.
Tillykke med din bil, havde jeg råd købte jeg også sådan en.
Det er den fedeste bil jeg endnu har kørt i, næst efter Fiat'en
hrmp hrmp

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S
Suzuki Wagon 1,3+
Fiat Cinquecento Sporting

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Michael

Dato : 16-03-06 16:52

Købt eller leaset?

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 16:59

> Købt eller leaset?

Købt og betalt!

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 17:07

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Købt og betalt!

Ja bankerne ligefrem flyder over af penge..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 16-03-06 17:25

BJ wrote:

> Ja bankerne ligefrem flyder over af penge..

Hvilke banker ?

Sidst jeg spurgte efter penge, grinte hun hånligt af mig

/Brian

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 17:29

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvilke banker ?

DB gør da, men min egen holder du dig fra..

> Sidst jeg spurgte efter penge, grinte hun hånligt af mig

Hun har nok haft en skidt dag..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 16-03-06 17:05

Den Thu, 16 Mar 2006 16:21:56 +0100 sendte "Ida Maria Kiefer"
<news2@kiefer.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>
>Jeg lovede for nogen tid siden at skrive, når jeg fik min bil.
>Nu har jeg så lige været i Tilst og hente den. I kan se den her:

En Ssangyong Rexton eller det dér noget.... ?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 17:08

On Thu, 16 Mar 2006 17:04:32 +0100, Thomas J.
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> wrote:

>Den Thu, 16 Mar 2006 16:21:56 +0100 sendte "Ida Maria Kiefer"
><news2@kiefer.dk> følgende røgsignaler:

>En Ssangyong Rexton eller det dér noget.... ?

>--

Er du da fuldkommen sindsyg, mand! *LOL*

Nu ryger roen s'gu.

Ida kommer efter dig med en gevaldig knortekæp, og du kommer til at
klynke om nåde. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 17:15

Thomas J. <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i news:n23j12pgb7dhdd78p75iip9m55f03vab3k@4ax.com...

> En Ssangyong Rexton eller det dér noget.... ?

Vi bruger ikke kopier her!

(Hvis du ikke skulle have opdaget det, så er det en Mercedes M-klasse.)

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Thomas J.

Dato : 16-03-06 17:25

Den Thu, 16 Mar 2006 17:14:47 +0100 sendte "Ida Maria Kiefer"
<news2@kiefer.dk> følgende røgsignaler:

>Thomas J. <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
>skrev i news:n23j12pgb7dhdd78p75iip9m55f03vab3k@4ax.com...

>Vi bruger ikke kopier her!

Rolig nu, vi har jo ikke alle vundet i lotto, har rige forældre
og/eller har arvet...

Men personligt ville jeg hellere have den nye Hyundai Santa Fe eller 2
for de samme penge.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : JS

Dato : 17-03-06 17:12

Thomas J. wrote:
> [...]
> og/eller har arvet...
>
> Men personligt ville jeg hellere have den nye Hyundai Santa Fe eller 2

Du har ikke prøvet dem begge kan jeg regne ud.

Fra : Thomas J.

Dato : 18-03-06 09:35

Den Fri, 17 Mar 2006 17:12:05 +0100 sendte "JS" <js_539@hotmail.com>
følgende røgsignaler:

>Du har ikke prøvet dem begge kan jeg regne ud.

Jeg har ikke prøvet nogen af dem, men jeg ved at MB har sådan en sær
taxi-klang, jeg ikke bryder mig om.

Og den nye Santa Fe ser godt nok pæn ud. Og er nok også mere opnåelig.

Skal jeg absolut drømme (det gør jeg pudsigt nok indtil lotto-tallene
er udtrukket og jeg som sædvanlig har 7 rigtige (skrabet sammen på
hele kuponen)), så gør jeg det med manér:

En Bentley Continental Flying Spur aut. (det lyder sløvt, men den
skulle kunne rende 312 km/t) til hverdagsbrug.

Og en Bentley Continental GTC til søndagsbrug.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : BJ

Dato : 18-03-06 13:32

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:ktgn129kvk05b7asgm9s75gvbbeljt7qhn@4ax.com...

KLIP

> Og den nye Santa Fe ser godt nok pæn ud. Og er nok også mere opnåelig.

Den gamle koster 438.000,- kr. med en 2.7 V6 AWD og automatgear på hvide
plader. Det er ca. det samme som MB´en, så det er da ikke noget problem.

Den nye er prissat til:

Santa Fe SUV Pris kr.
2.2 GLS CRDi 499.995,-
2.2 GLS CRDi aut. 524.995,-
2.7 GLS V6 aut. 499.995,-

Så du kan få en hel bil for samme penge..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-03-06 17:31

> Vi bruger ikke kopier her!
>
> (Hvis du ikke skulle have opdaget det, så er det en Mercedes
> M-klasse.)

Hmm.. det ser ellers ud som om, stjernen er limet på efter
købet..........

mvh
Preben

Fra : Anders Majland

Dato : 16-03-06 17:37

> Vi bruger ikke kopier her!
> (Hvis du ikke skulle have opdaget det, så er det en Mercedes M-klasse.)

Der er trods alt sket lidt med designet i forhold til de grønne vi druknede
i militæret. (Jeg ville godt have haft det på video da en 3stjernet (ikke
salami) forsøgte at følge mit spor (magirus lastbil) og endte med at blive
temmeligt våd - vandet stod op over sædet. Det kan du nok ikke nænde med din

Fra : Propellen

Dato : 16-03-06 17:41

Ida Maria Kiefer skrev:
> Hej.
>

> Er den ikke dejlig?

Jo jo... Der skulle bare stå 400 på bagsmækken...

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 18:00

Propellen <Not@Valid.Invalid> skrev i

> Jo jo... Der skulle bare stå 400 på bagsmækken...

Øeh? Så havde det da først været en kopi, for så vidt jeg ved, er der
ikke nogen ML, der hedder 400!?

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Propellen

Dato : 17-03-06 22:47

Ida Maria Kiefer skrev:

> Øeh? Så havde det da først været en kopi, for så vidt jeg ved, er der
> ikke nogen ML, der hedder 400!?

Den med 8 huller i motoren og omkring de 4liter? Der stod ihvertfald
ML400 på den jeg kørte i. Om det var fake aner jeg ikke, tvivler dog.
Men lækker vogn...

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 23:00

Propellen wrote:
> Den med 8 huller i motoren og omkring de 4liter? Der stod ihvertfald
> ML400 på den jeg kørte i. Om det var fake aner jeg ikke, tvivler dog.
> Men lækker vogn...

Den er vist faldet for emissionsgrænsen.

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 18-03-06 17:53

> Den med 8 huller i motoren og omkring de 4liter? Der stod ihvertfald
> ML400 på den jeg kørte i. Om det var fake aner jeg ikke, tvivler dog.
> Men lækker vogn...

Ja ja. Den findes, men ikke som ny. Det er jo en gammel, gammel bil, så
derfor fandtes den ikke på den hjemmeside, hvor jeg browsede ny bil

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 18:10

Ida Maria Kiefer wrote:
> [...]
>
> Jeg lovede for nogen tid siden at skrive, når jeg fik min bil.
> Nu har jeg så lige været i Tilst og hente den. I kan se den her:

Hey, og tillykke med bilen! Det er sgu en fed øse! Også farven er cool nok.
Jeg har respekt for en kvinde der køber en sprit ny Mercedes. Synes det er
ret blæret.
Er motoren ikke bare helt eminent lækker? Jeg synes bare at den går som en
drøm, ingen vibrationer og masser af trææææk.
Jeg kan ikke huske det mere (og gider ik slå det op), men selv om den hedder
280 og derfor burde være på 2,8 liter, så er det vist en blok fra 320'eren
og på 3,2 liter? Bare i neddroslet udgave. Har jeg ret? Sådan var det i
hvert fald en overgang, da 320 CDI var en række 6'er og ikke en V6 som nu.

Lige en oplysning her på falderebet: Da jeg købte ny bil og afhentede den
hos forhandlere, stod dæktrykket helt vanvittigt. Så hvis du ik allerede har
tjekket det, så gør det.

hilsen peter

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 18:19

Peter S. <-> skrev i

> Hey, og tillykke med bilen! Det er sgu en fed øse! Også farven er cool
> nok.
> Jeg har respekt for en kvinde der køber en sprit ny Mercedes. Synes
> det er ret blæret.

Tark!

> Er motoren ikke bare helt eminent lækker? Jeg synes bare at den går
> som en drøm, ingen vibrationer og masser af trææææk.

Jo!

Sælgeren forklarede os et eller andet om accelerationsevne. Kan ikke
huske det ord, som han brugte, men konklusionen er, at han sagde, at
optrækket (overhalingsevnen på en ML280 sådan set er lidt bedre end
på ML500.
Anyways, så er jeg i hvert fald oven ud tilfreds med optrækket. Kørte
for et år rundt i en C200 fra 1993 med 75 hk!! Så skal man altså passe
på og seriøst overveje, om man vil overhale!

> [...]
> fra 320'eren og på 3,2 liter? Bare i neddroslet udgave. Har jeg ret?
> Sådan var det i hvert fald en overgang, da 320 CDI var en række 6'er

3,0, mener jeg min er.

> Lige en oplysning her på falderebet: Da jeg købte ny bil og afhentede
> den hos forhandlere, stod dæktrykket helt vanvittigt. Så hvis du ik
> allerede har tjekket det, så gør det.

Tak, det vil jeg da lige gøre.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 19:27

Peter S. wrote:
> [...]

Har du ingen billeder af bilens interiør? Kunne være interessant at se. Har
hørt at de (Mercedes) har flyttet gearstangen op bag rattet?? Det har de
også gjort i den nye S-klasse...

mvh peter

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 19:40

Peter S. <-> skrev i

> Har du ingen billeder af bilens interiør? Kunne være interessant at
> se. Har hørt at de (Mercedes) har flyttet gearstangen op bag rattet??
> Det har de også gjort i den nye S-klasse...

Så er www.kiefer.dk/m/ opdateret med et billede indefra.
Og ja, de har flyttet gearstangen op bag rattet. Nu er der så 3 små rum
i midten + 2 rum i armlænet.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-03-06 21:02

Ida Maria Kiefer skrev:
> Så er www.kiefer.dk/m/ opdateret med et billede indefra.
> Og ja, de har flyttet gearstangen op bag rattet. Nu er der så 3 små rum
> i midten + 2 rum i armlænet.

Den der (blanke)javert der sidder ved siden af håndtaget,hvad er den til?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 21:23

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev i

> Den der (blanke)javert der sidder ved siden af håndtaget,hvad er den
> til?

Gider du mon forklare lidt nærmere, hvad det er for en blank javert, du
snakker om?

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 21:26

On Thu, 16 Mar 2006 21:22:49 +0100, "Ida Maria Kiefer"
<news2@kiefer.dk> wrote:

>Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev i

>Gider du mon forklare lidt nærmere, hvad det er for en blank javert, du
>snakker om?

>--

Sjovt nok skulle jeg til at spørge om det samme.

Jeg fik iøvrigt aldrig sagt pænt tillykke med den lille ny.

Det skal hermed være gjort. Hjertelig tillykke.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 22:14

> Jeg fik iøvrigt aldrig sagt pænt tillykke med den lille ny.
>
> Det skal hermed være gjort. Hjertelig tillykke.

Tak

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-03-06 21:28

Ida Maria Kiefer skrev:
> Gider du mon forklare lidt nærmere, hvad det er for en blank javert, du
> snakker om?

Nede hvor pinden til at røre i olien med skulle havde siddet har du to
håndtag. Langs det ene løber der en liste eller et eller andet. Er det
ikke bare lir der er i vejen?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-03-06 21:33

Finn Guldmann skriver:

> Nede hvor pinden til at røre i olien med skulle havde siddet har du to
> håndtag. Langs det ene løber der en liste eller et eller andet. Er det
> ikke bare lir der er i vejen?

Det er da plads til McD posen, så den ike glider på gulvet...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-03-06 22:26

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Det er da plads til McD posen, så den ike glider på gulvet...

Mon ikke de to håndtag nok skulle kunne holde til det?

Men jeg syntes der er lidt rigelig med stænger omkring rattet. Så når de
nu laver gearvælger rent elektronisk, hvorfor så ikke lave den som
knapper på panelet? Medmindre man er ude og køre rådent skal man jo kun
bruge den to gange pr. tur.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 23:01

> Men jeg syntes der er lidt rigelig med stænger omkring rattet.

3. Det er da ikke rigeligt. Det er da lige passende.

> Så når de nu laver gearvælger rent elektronisk, hvorfor så ikke lave
> den som knapper på panelet? Medmindre man er ude og køre rådent skal
> man jo kun bruge den to gange pr. tur.

Sælgeren sagde i dag, at min bil har Formel 1-gear!
På bagsiden af rattet sidder der rent faktisk to knapper til manuelt
gearskift.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-03-06 23:42

Ida Maria Kiefer skrev:
> 3. Det er da ikke rigeligt. Det er da lige passende.

Jeg syntes ny to er rigelig.

> Sælgeren sagde i dag, at min bil har Formel 1-gear!
> På bagsiden af rattet sidder der rent faktisk to knapper til manuelt
> gearskift.

Og det havde hun slet ikke opdaget?

(Og når så de er der hvorfor så den strittivarius?)

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 22:17

> Nede hvor pinden til at røre i olien med skulle havde siddet har du to
> håndtag. Langs det ene løber der en liste eller et eller andet. Er det
> ikke bare lir der er i vejen?

Okay, nu tror jeg, at jeg er med. Den blanke javert er en del af
panik-håndtaget. Den sidder ikke i vejen.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-03-06 22:30

Ida Maria Kiefer skrev:
> Okay, nu tror jeg, at jeg er med. Den blanke javert er en del af
> panik-håndtaget. Den sidder ikke i vejen.

Burde den så ikke havde været inden i håndtaget?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 23:04

> Burde den så ikke havde været inden i håndtaget?

Billedet snyder lidt. Javerten ér en del af panikhåndtaget.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-03-06 23:50

Ida Maria Kiefer skrev:
> Billedet snyder lidt. Javerten ér en del af panikhåndtaget.

Ja, ja. Men lige netop der pynter den nu ikke. IMHO.

Er der iøvrigt turbo på den?

Engang lå jeg og legede med de unge knægte i en 300 E Turbodiesel. Og
det var sjovt at se deres ansigter når de ikke kunne få deres
brallerbiler til at følge med.

Så når du nu lærer den lidt at kende så lad være med at være for onde
ved dem.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 19:31

Peter S. wrote:
> [...]

Hey igen... jeg er lidt nysgerrig omkring priser. Hvad kostede den inkl.
moms?
Og hvad koster den i ejerafgift? Er der andre udgifter forbundet med de gule
plader?
Man kunne måske godt nøjes med 2 sæder... det har en SL jo også kun

mvh peter

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 19:47

Peter S. <-> skrev i

> Hey igen... jeg er lidt nysgerrig omkring priser. Hvad kostede den
> inkl. moms?

En lille halv million.

> Og hvad koster den i ejerafgift? Er der andre udgifter forbundet med
> de gule plader?

Ejerafgiften er 7.500,-/året.

Der er vist ikke andre udgifter, som er specielle for bilen med gule
plader, men tanken kan rumme 95 l, så en tur på tankstationen kan godt
blive lidt smådyr. Men den har en pæn brændstoføkonomi. Omkring 10-12
km/l.

> Man kunne måske godt nøjes med 2 sæder... det har en SL jo også kun

Den eneste gang jeg har set en SL på nær hold, var da en flok sigøjnere
boede her og havde en SL og en CL - med anhængertræk!!

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Leonard

Dato : 16-03-06 20:23

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> wrote:

>En lille halv million.

Det kan man jo få en flyvemaskine for

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 23:09

> [...]

> plader, men tanken kan rumme 95 l, så en tur på tankstationen kan godt
> blive lidt smådyr. Men den har en pæn brændstoføkonomi. Omkring 10-12

Det er jo på ingen måde sensationelt.

Det koster de fleste familiebiler jo i dag, med mindre man kigger mod
fjernøsten.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 23:12

On Thu, 16 Mar 2006 23:08:50 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>KLIP

>Det er jo på ingen måde sensationelt.
>
>Det koster de fleste familiebiler jo i dag, med mindre man kigger mod

Og så er det god tone at kigge skævt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 23:14

KLIP

> Og så er det god tone at kigge skævt.

Det er utrolig som en stjerne kan få det værste frem i folk, specielt når
man betænker, det på ingen måde er vanskelig at bruge en 500.000 (halv
million) kr. på en Folkevogn.

Bare prøv at regne listeprisen ud på konens lettere brugte potte af en
S40......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 23:21

On Thu, 16 Mar 2006 23:14:12 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]

>million) kr. på en Folkevogn.
>
>Bare prøv at regne listeprisen ud på konens lettere brugte potte af en

Det har jeg ikke nerver til.

Der er grænser for hvad jeg frivilligt udsætter mig selv for.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 23:23

KLIP

> Det har jeg ikke nerver til.
>
> Der er grænser for hvad jeg frivilligt udsætter mig selv for.

LOL...biler er tossedyre i Danmark.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 18-03-06 17:47

BJ <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i

> Det er jo på ingen måde sensationelt.

Næe, selv min mormor på 91 sagde til mig, at det kunne hun da ikke se
noget underligt i. Da hun og hendes - nu afdøde - mand for omkring 70 år
siden købte en ny bil, kostede den deres årsløn = 5.000,-.
En lille halv million er vel også husstandsindkomsten for de fleste
husstande herhjemme i dag.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 18-03-06 17:57

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En lille halv million er vel også husstandsindkomsten for de fleste
> husstande herhjemme i dag.

Er man 2, kan det vist ikke en gang mere gøre det.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 19-03-06 12:51

Den Sat, 18 Mar 2006 17:57:13 +0100 sendte "BJ"
<mrbearSL@ETpost.tele.dk> følgende røgsignaler:

>"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Er man 2, kan det vist ikke en gang mere gøre det.

Aha, så mindstelønnen er altså så høj at selv 2 lavtlønnede tilsammen
tjener mere end 500.000 kr. Prøv at spørge kassedamen næste gang du
køber ind og gange med 2.

Det er altså ikke alle der tjener 20.000+ /md.
Det er noget med at de erhvervsdrivende vil have så billig og samtidig
kvalificeret arbejdskraft som muligt...

Men jeg kan se at jeg skulle have købt en Hyundai Sonata 2,4 aut, hvis
jeg skulle bruge en årsløn på indkøb af bil.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : BJ

Dato : 19-03-06 13:02

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:q0hq129ugl1jsia46tkreqll2krvjd3c0s@4ax.com...

KLIP

> Men jeg kan se at jeg skulle have købt en Hyundai Sonata 2,4 aut, hvis
> jeg skulle bruge en årsløn på indkøb af bil.

Arbejder din kone, så runder du/I vel også den halve million i årsindtægt.

Ca. 290.000 kr. (for potten leveret på gaden) og 215.000 kr. til "konens"
indtægt.

Selv 2 x understøttelser er rimelig med i "opløbet", da det samlet giver
320.160 kr. årlig.

Her er der også "råd" til en Sonata 2.4 Aut og med lidt "risiko" endda en
3.2 V6 Aut. ....

Så jeg har svært ved at se/høre på nogen klynken.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 19-03-06 14:03

Den Sun, 19 Mar 2006 13:02:17 +0100 sendte "BJ"
> [...]

>KLIP

>Arbejder din kone, så runder du/I vel også den halve million i årsindtægt.

Jeg er én af de få singler i DK.
Og nu er jeg desværre heller ikke i arbejde længere. Men jeg havde dog
også taget højde for evt. arbejdsløshed inden købet. (er ufaglært, så
arbejdsløshedsrisikoen er trods alt større)

>Ca. 290.000 kr. (for potten leveret på gaden)

Er det ikke ca. 275.000 kr. ?

>Selv 2 x understøttelser er rimelig med i "opløbet", da det samlet giver
>320.160 kr. årlig.

Mjah, nu er det godt nok 173.420 kr. pr. næse, men alligevel...

>Her er der også "råd" til en Sonata 2.4 Aut og med lidt "risiko" endda en
>3.2 V6 Aut. ....

Det koster også penge at bo, og er man single, skal der godt nok noget
af en indtægt til for at få råd til bil, bolig, forsikringer, lys,
varme, vand og mad.
Og det har jeg, men så heller ikke mere.
Jeg vil ikke sælge bilen selv om det vil give luft i økonomien, for
dels vil jeg tabe penge på at sælge nu, og dels passer det gerne med
at man så får arbejde kort tid efter og så er det på'n igen...

>Så jeg har svært ved at se/høre på nogen klynken.

Jeg klynker nu heller ikke. Men ønsker bare at gøre opmærksom på at
der findes mennesker der knapt nok tjener 200.000 kr. /året. Og du ser
dem hver dag, selv om du måske ikke lægger mærke til dem.

Jeg klandrer dig skam heller ikke for at have en dyr bil, for jeg
ville personligt nødigt være selvstændig erhvervsdrivende.
Det kræver tid, kræfter og en høj stresstærskel.
Har man det kan det give økonomisk pote i sidste ende, men det kan sgu
også gå den anden vej....og den risiko bryder jeg mig så ikke om.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : BJ

Dato : 19-03-06 14:32

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:0viq12l3rmrsduv8ihdtoekg2q2bhuu82o@4ax.com...

KLIP

> Jeg er én af de få singler i DK.

Så bor du måske også hjemme hos "de gamle".

Det er blevet moderne op til det 30. år...

> Og nu er jeg desværre heller ikke i arbejde længere.

Det er ikke så morsomt, men løser sig nok hurtigt er du ung og rask.

Både min kone og jeg, har selv prøvet arbejdsløshedens tunge åg.

Jeg kan derfor godt sætte mig ind i din situation.

> Men jeg havde dog
> også taget højde for evt. arbejdsløshed inden købet. (er ufaglært, så
> arbejdsløshedsrisikoen er trods alt større)

Fint, fint og jeg tror nu ikke, du som ufaglært er værre stillet end den
faglærte (håndværker) i al almindelighed.

> Er det ikke ca. 275.000 kr. ?

Det kan godt være, du har ret, men er der ikke noget med farvetillæg og
leveringsomkostninger.

> Mjah, nu er det godt nok 173.420 kr. pr. næse, men alligevel...

Hmmm ... er det nu også rigtig for er det ikke 13.340,- kr. pr. md. ..?

> Det koster også penge at bo, og er man single, skal der godt nok noget
> af en indtægt til for at få råd til bil, bolig, forsikringer, lys,
> varme, vand og mad.

Heri er vi ikke uenige, jeg regnede heller ikke med kontant betaling men
eks. et lån over 10 år.

> Og det har jeg, men så heller ikke mere.

O.k.

> Jeg vil ikke sælge bilen selv om det vil give luft i økonomien, for
> dels vil jeg tabe penge på at sælge nu, og dels passer det gerne med
> at man så får arbejde kort tid efter og så er det på'n igen...

Jeg krydser fingre for, du hurtigt er i arbejde igen.

> Jeg klynker nu heller ikke. Men ønsker bare at gøre opmærksom på at
> der findes mennesker der knapt nok tjener 200.000 kr. /året. Og du ser
> dem hver dag, selv om du måske ikke lægger mærke til dem.

Joe, jeg lægger som end godt mærke til dem.

Er man 2 voksne med 2 til 3 hjemmeboende alle på fuld understøttelse, kan
der godt blive til en rigtig god familie-BMW.

Hvo intet vover intet vinder..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 19-03-06 16:48

Den Sun, 19 Mar 2006 14:31:49 +0100 sendte "BJ"
<mrbearSL@ETpost.tele.dk> følgende røgsignaler:

>Det er ikke så morsomt, men løser sig nok hurtigt er du ung og rask.

Ung ja (33 år), rask....hmmm, ja og nej (hjertepatient på medicin)

>Det kan godt være, du har ret, men er der ikke noget med farvetillæg og
>leveringsomkostninger.

Nå ja, men det må kunne klares på anden måde når den er så "dyr" (Jeg
fik da mica-metalliclakken med uden beregning da jeg købte Getz'en)

>Hmmm ... er det nu også rigtig for er det ikke 13.340,- kr. pr. md. ..?

Næh, det er pr. 4-ugers periode - og dem er der jo 13 stk. af på et
år. Så det giver faktisk (667 * 5 * 52 / 12) ca. 14.451 kr. pr. måned

>Heri er vi ikke uenige, jeg regnede heller ikke med kontant betaling men
>eks. et lån over 10 år.

Det tror jeg faktisk ikke at man kan med en Hyundai, ikke normalt i
hvert fald. Jeg mener at Hyundai Finans sagde max. 6 eller 7 år.
Jeg snuppede den så over 6 år til 5,95% fast rente (måske en dårlig
forretning, men det vil tiden jo vise)

>Er man 2 voksne med 2 til 3 hjemmeboende alle på fuld understøttelse, kan
>der godt blive til en rigtig god familie-BMW.

Wolla fætter!

>Hvo intet vover intet vinder..

Næh, det er jo rigtigt nok.
Derfor vil jeg også sadle om og læse jura efter sommerferien.
Man bliver ikke stinkende rig af det, men man kan vel holde skindet på
næsen, og så er der ingen tunge løft (bortset fra Karnovs Lovsamling).

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : BJ

Dato : 19-03-06 17:54

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:pbuq12d79n5o47hrpot35emjvrqqgfmajk@4ax.com...

KLIP

> Ung ja (33 år), rask....hmmm, ja og nej (hjertepatient på medicin)

Surt sjov..;-(

> [...]
> hvert fald. Jeg mener at Hyundai Finans sagde max. 6 eller 7 år.
> Jeg snuppede den så over 6 år til 5,95% fast rente (måske en dårlig

Jeg mener enhver bank/pengeinstitut tilbyder max 10 år på en fabriksny potte
uanset mærke.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 20-03-06 11:09

Den Sun, 19 Mar 2006 17:53:53 +0100 sendte "BJ"
<mrbearSL@ETpost.tele.dk> følgende røgsignaler:

>Jeg mener enhver bank/pengeinstitut tilbyder max 10 år på en fabriksny potte
>uanset mærke.

Det gør min bank (Danske Bank) også, men jeg havde også en kassekredit
hos dem, der skulle i brug for at dække udbetalingen, så min bil er
faktisk 100% finansieret (eller var, for kassekreditten har ikke været
i brug i et års tid nu).

Og det var jeg ikke så sikker på at de ville bryde sig om.
Men det viste sig så at Hyundai Finans i virkeligheden er Nordania
Finans der igen er ejet af.......ganske rigtigt: Danske Bank.

Så jeg kunne have sparet mig alle de krumspring.
Det var først bagefter at jeg kom i tanke om at det jo heller ikke
rager banken hvad jeg bruger min kassekredit til...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 21:59

Ida Maria Kiefer wrote:
> [...]
> plader, men tanken kan rumme 95 l, så en tur på tankstationen kan godt
> blive lidt smådyr. Men den har en pæn brændstoføkonomi. Omkring 10-12

Har du firma eller bruger du den kun privat? Jeg hørte noget om en
"misundelsesafgift" på gulpladebiler som kun bruges til privatkørsel på
5.040 kr. pr. år oveni ejerafgiften (se anden tråd).

mvh peter

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 17-03-06 22:27

Peter S. <-> skrev i

> Har du firma eller bruger du den kun privat? Jeg hørte noget om en
> "misundelsesafgift" på gulpladebiler som kun bruges til privatkørsel
> på 5.040 kr. pr. år oveni ejerafgiften (se anden tråd).

Nej, jeg har ikke selv et firma, men den skal også bruges til lidt
firmakørsel, da man derved sparer lidt misundelsesafgift.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : BJ

Dato : 17-03-06 23:30

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej, jeg har ikke selv et firma, men den skal også bruges til lidt
> firmakørsel, da man derved sparer lidt misundelsesafgift.

Jeg har meget svært ved at fatte, en potte uden nævneværdig
registreringsafgift, med momsfradrag ved firmakørsel på nogen måde er
behæftet med en misundelsesafgift.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lau

Dato : 16-03-06 18:53

Hold kæft hvor er den grim og jeg er smaskmisundelig!

Vil du bytte lige over med min MB 124 - så slipper du da for at blive set i
det store skrummel.

Hjertelig tillykke herfra

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 19:10

Lau <lauremovethis@pc.dk> skrev i

> Hold kæft hvor er den grim og jeg er smaskmisundelig!

> Vil du bytte lige over med min MB 124 - så slipper du da for at blive
> set i det store skrummel.

Nej tak. Den er stabil i drift, men altså... en nyere model med
dertilhørende sikkerhed og lir er nu altså dejligt. Jeg totalskadede en
123'er fra 1982 for et lille år siden (det var ikke min skyld). Det
kostede medicinkrævende epilepsi og et piskesmæld, som jeg stadig døjer
med. Jeg er nu ret glad for min nye airbag og crash-aktive nakkestøtte!

> Hjertelig tillykke herfra

Tak!

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-06 20:34

"Ida Maria Kiefer" <news2@kiefer.dk> wrote in message

> [...]
> kostede medicinkrævende epilepsi og et piskesmæld, som jeg stadig døjer
> med. Jeg er nu ret glad for min nye airbag og crash-aktive nakkestøtte!

nårr nu kom det frem, det var forsikringen de betalte din nye lækre bil

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 16-03-06 21:24

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i

> nårr nu kom det frem, det var forsikringen de betalte din nye lækre
> bil

Jeg har nu ikke fået nogen bondegård fra forsikringen (endnu), så nej,
pengene kommer heller ikke fra forsikringen.

--
Venlig hilsen
Ida M. Kiefer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-03-06 21:24

Ida Maria Kiefer skriver:

> Jeg har nu ikke fået nogen bondegård fra forsikringen (endnu), så nej,
> pengene kommer heller ikke fra forsikringen.

Drengene er bare misundelige.....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 21:28

On Thu, 16 Mar 2006 21:23:48 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ida Maria Kiefer skriver:

>Drengene er bare misundelige.....

>--

Jamen Klaus, hvor får du det dog fra? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per O.

Dato : 16-03-06 20:04

> [...]
>
> Jeg lovede for nogen tid siden at skrive, når jeg fik min bil.
> Nu har jeg så lige været i Tilst og hente den. I kan se den her:

pæn varebil

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 17-03-06 04:38

> [...]
>
> Jeg lovede for nogen tid siden at skrive, når jeg fik min bil.
> Nu har jeg så lige været i Tilst og hente den. I kan se den her:

Jo det må man sige. Hjertelig tillykke!
Eneste problem er nu at du aldrig vil være hjemme. Altid på vejen

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-06 08:28

Ida Maria Kiefer wrote:
> Hej.
>
> Jeg lovede for nogen tid siden at skrive, når jeg fik min bil.
> Nu har jeg så lige været i Tilst og hente den. I kan se den her:
> www.kiefer.dk/m/.

Tillykke med den, den ser da fin ud.

> Er den ikke dejlig?

Joda, den er yndig

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-03-06 09:22

Ida Maria Kiefer wrote:
> [...]
>
> Jeg lovede for nogen tid siden at skrive, når jeg fik min bil.
> Nu har jeg så lige været i Tilst og hente den. I kan se den her:

Tillykke !

Perfekt til store hestetrailere

--
Christian