Ville ikke starte
Fra : john smith

Dato : 16-03-06 10:00

Bilen ville for første gang ikke starte her til morgen.

Det er ikke batteriet da den siger det der som den skal sige :)

Men der er ikke noget der "tager fat", kan det være fugt eller måske
tændrørene?

Der var bare ikke noget i går aftes, men som sagt den lyder lige som den
skal når man starter den tager bare ikke fat.

Nogen der har nogle ideér ?

/me

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-03-06 10:23

john smith skriver:

> Bilen ville for første gang ikke starte her til morgen.
> Det er ikke batteriet da den siger det der som den skal sige :)

Altså drejer motoren rundt....

> Men der er ikke noget der "tager fat", kan det være fugt eller måske
> tændrørene?

Manglende benzin ?

> Der var bare ikke noget i går aftes, men som sagt den lyder lige som den
> skal når man starter den tager bare ikke fat.
>
> Nogen der har nogle ideér ?

Hvilken bil snakker vi om ?

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : john smith

Dato : 16-03-06 10:56

> Altså drejer motoren rundt....
Tror jeg ikke, ved ikke hvad den lyd skal sige :) men den siger det der den
plejer at sige i 2 sekunder inden den starter.

> Manglende benzin ?
Nej, men det vil nok resultere i samme lyd :)

> Hvilken bil snakker vi om ?
Open Astra F 1993 1.6i 8v

/me