Fedt eller olie til dørhængsler
Fra : KO

Dato : 15-03-06 18:31

Hvad er egentligt det mest optimale at smøre sine dørhængsler med?

Der står en bajer på spil

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-06 18:54

> Hvad er egentligt det mest optimale at smøre sine dørhængsler med?
>
> Der står en bajer på spil

Klart fedt !!

Mvh
Morten

Fra : KO

Dato : 15-03-06 19:02

> Klart fedt !!

Tak Morten. Hvilken fedt er så at foretrække?
Min kammerat er så lige blevet en øl rigere......

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-03-06 19:13

KO skriver:

> Tak Morten. Hvilken fedt er så at foretrække?

Gennemsigtigt (der stod jo klart fedt

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-03-06 21:12

KO skrev:

> Hvilken fedt er så at foretrække?

Oksetalg?
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 21:36

On Wed, 15 Mar 2006 21:11:56 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Oksetalg?

>--

Personligt foretrækker jeg englefedt.

Man skal dog være opmærksom på, at det er en sæsonvare.

Fås kun på apoteket.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 17-03-06 00:53

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Personligt foretrækker jeg englefedt.
>
> Man skal dog være opmærksom på, at det er en sæsonvare.
>
> Fås kun på apoteket.

Nu er det vist din sengetid

Jeg mener nu snogefedt er KLART det bedste

Møller

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 15-03-06 21:24

KO wrote:

> Tak Morten. Hvilken fedt er så at foretrække?

Fedt på spray, f.eks. fra Würth. Det har en fremragende
indtrængningsevne lige når man sprøjter det på. Lidt efter opnår det så
fedt-substans med en god vedhæftningsevne.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-03-06 21:37

Hej!

KO wrote:

> Hvad er egentligt det mest optimale at smøre sine dørhængsler med?

Jeg vil anbefale kobberfedt. Det virker fortrinligt og forsvinder ikke sårn lige :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 21:41

On Wed, 15 Mar 2006 21:36:33 +0100, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!

>Jeg vil anbefale kobberfedt. Det virker fortrinligt og forsvinder ikke sårn lige :)

>--

Hvis det ikke knirker, så kommer der hverken det ene eller det andet
i/på mine dørhængsler.

Det er jo en katastrofe at få det på sit vaskeskind ved aftørring af
bilen efter vask.

Man skal jo huske at komme i krogene.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-03-06 22:46

Folmer Rasmussen skrev:

> Det er jo en katastrofe at få det på sit vaskeskind ved aftørring af
> bilen efter vask.
>
> Man skal jo huske at komme i krogene.

LOL
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 22:52

On Wed, 15 Mar 2006 22:45:50 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>LOL

>--

Jeg synes det er højst upassende at grine højt af den slags.

Der er godt nok mange af dem (krogene) på sådan et forholdsvis moderne
automobil.

Der er intet til hinder for at fingrene kan nå at blive kolde under
processen - meget kolde!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-03-06 23:06

> [...]
> automobil.
>
> Der er intet til hinder for at fingrene kan nå at blive kolde under

Skal man så også pudse krogen der er bag på kareten?

PS. Jeg befinder mig i jylland

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-03-06 23:05

"Uffe Bærentsen" skriver:

> Skal man så også pudse krogen der er bag på kareten?

Hvilken krog ?

Den i bagagerummet ?

Klaus (jeps også fra det mørke)
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 23:15

On Wed, 15 Mar 2006 23:05:44 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Skal man så også pudse krogen der er bag på kareten?

>--

Helhedsindtrykket, Uffe - helhedsindtrykket.

Når du vasker skjorter, nøjes du vel heller ikke med at vaske
kraven/flippen og ved armhulerne?

>--

>PS. Jeg befinder mig i jylland

>--

Det er vel til dels selvforskyldt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-03-06 23:30

> Helhedsindtrykket, Uffe - helhedsindtrykket.

Ok, så er jeg med (tror jeg nok

> Når du vasker skjorter, nøjes du vel heller ikke med at vaske
> kraven/flippen og ved armhulerne?

Det må jeg tilstå at jeg ikke ved så meget om.
Har en glimragende bedre halvdel, der tager sig af slige sager

> Det er vel til dels selvforskyldt.

Dét har du helt ret i
og jeg fortryder intet )))

(selv om jeg misser Biler i Bella)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-03-06 23:17

Folmer Rasmussen skrev:

> Jeg synes det er højst upassende at grine højt af den slags.

snip

> Der er intet til hinder for at fingrene kan nå at blive kolde under
> processen - meget kolde!

Har lige stået ude og skiftet et revnet spejlglas på Yodaen - for s*tan mine
fingre blev kolde undervejs!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 23:23

On Wed, 15 Mar 2006 23:16:53 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>snip

>Har lige stået ude og skiftet et revnet spejlglas på Yodaen - for s*tan mine
>fingre blev kolde undervejs!

>--

Ja, det er ikke noget at more sig over.

Hva' ska' det iøvrigt sige?

112% i orden yoda, og så står man og skifter spejl?

Ka' man ikk' køre ordentligt?

Man har måske ikke vænnet sig til at den er bredere end Kadytten?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-03-06 23:41

Folmer Rasmussen skrev:

> Ja, det er ikke noget at more sig over.

Nej, dét må du nok sige!

> Hva' ska' det iøvrigt sige?
>
> 112% i orden yoda, og så står man og skifter spejl?
>
> Ka' man ikk' køre ordentligt?

Ved sqtte hvem der har knaldet det - såen var den da jeg købte den - fik dog
et afslag på 1000,- kr. for miséren - stumpen kostede 430,-

> Man har måske ikke vænnet sig til at den er bredere end Kadytten?

Dét kniver faktisk nu du siger det når jeg går igennem en chikane (læs:
stillegade)!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-03-06 23:22

Hej!

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
> i/på mine dørhængsler.
>
> Det er jo en katastrofe at få det på sit vaskeskind ved aftørring af

Tja, hellere fedt end rustne hængsler. Den der smør godt ...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 23:27

On Wed, 15 Mar 2006 23:21:32 +0100, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!

>Tja, hellere fedt end rustne hængsler. Den der smør godt ...

>--

Hvis du antyder at der er rust i/på mine hængsler, så tager du fejl.

De er nydeligt sortlakerede, ligesom resten af kareten.

Hyundai-kvalitet hele vejen igennem - ved du.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-03-06 17:55

Hej!

Folmer Rasmussen wrote:

> Hvis du antyder at der er rust i/på mine hængsler, så tager du fejl.

Det kan det skisme da heller have nået endnu... :)

> De er nydeligt sortlakerede, ligesom resten af kareten.
>
> Hyundai-kvalitet hele vejen igennem - ved du.

Jow, jow - det er jo ren "Olesen" dét her

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 20:23

On Thu, 16 Mar 2006 17:55:26 +0100, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!

>Det kan det skisme da heller have nået endnu... :)

>--

Ifølge eksperterne her i gruppen skulle den sådan set allerede være
smuldret væk.

>--

>Jow, jow - det er jo ren "Olesen" dét her

>--

Jeg mener ikke at kunne erindre at jeg skulle have generet dig?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-03-06 21:15

Hej!

Folmer Rasmussen wrote:

> Ifølge eksperterne her i gruppen skulle den sådan set allerede være
> smuldret væk.

Har du checket parkeringspladsen for nyligt? ;)

> Jeg mener ikke at kunne erindre at jeg skulle have generet dig?

Du missede vist joken. Olesens Sierra er jo 100% rustfri efter 20 år og det var
sådan det jeg hintede lidt med kommentaren :) Da din jo også er rustfri...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 21:21

On Thu, 16 Mar 2006 21:14:53 +0100, Kim Voss Schrader
> [...]

>sådan det jeg hintede lidt med kommentaren :) Da din jo også er rustfri...

Nej, jeg fattede den godt nok, men man vil jo nødigt slåes i hartkorn
med hvad/hvem som helst. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-03-06 21:23

Folmer Rasmussen skriver:

> Nej, jeg fattede den godt nok, men man vil jo nødigt slåes i hartkorn
> med hvad/hvem som helst. )

Det ville nu også kræve at du fast handlede hos "Den Gyldne Måge"...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 21:30

On Thu, 16 Mar 2006 21:23:19 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Folmer Rasmussen skriver:

>Det ville nu også kræve at du fast handlede hos "Den Gyldne Måge"...

>--

Du tænker på affaldsdeponeringen?

Det er ikke mig de spinder guld på, men jeg kan forstå, at jeg bliver
nødt til at investere i en kop kaffe hos dem, på søndag.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-03-06 21:38

Folmer Rasmussen skriver:

> Du tænker på affaldsdeponeringen?

Jup

> Det er ikke mig de spinder guld på, men jeg kan forstå, at jeg bliver
> nødt til at investere i en kop kaffe hos dem, på søndag.

Du kan vel tage med i termokanden ??

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?