Nogen der kender til k2import.dk eller www~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-03-06 08:55

Hej NG.

Nogen der kender til pålideligheden af dækfirmaet www.k2import.dk
eller www.dk.autothek.com som det også optræder under i adresselinien
?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg !

Fra : Bjørn

Dato : 15-03-06 13:05

>"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> >news:1142409312.688354.186750@j33g2000cwa.googlegroups.com...
>Hej NG.
>
>Nogen der kender til pålideligheden af dækfirmaet www.k2import.dk
>eller www.dk.autothek.com som det også optræder under i adresselinien?

Jeg har flere bekendte der har handlet ved k2. En gang måtte en makker rykke
en del gange for at få tilsendt regningen på hans nye 18" dæk :)

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-03-06 13:19

Bjørn wrote:

> Jeg har flere bekendte der har handlet ved k2. En gang måtte en makker rykke
> en del gange for at få tilsendt regningen på hans nye 18" dæk :)

Forstået som at han fik dækkene før han skulle betale ?
Jeg troede det var forudbetaling som www.daekonline.dk.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Bjørn

Dato : 15-03-06 13:49

Bjørn wrote:

> Forstået som at han fik dækkene før han skulle betale ?
> Jeg troede det var forudbetaling som www.daekonline.dk.

Det er det også... Men lige hvorfor det "glippede" dengang må du ikke spørge
mig om - min makker har købt op til flere sæt dæk dernede, måske det kan
have indflydelse.

En anden makker har så døjet med levering af dækkene ved forudbetaling. Men
han kører så også på en halv kav dimension, så den har sikkert været i
restordre - lige på dét punkt var de ikke helt villige til at meddele om
hvad der foregik.

Fra : Brian

Dato : 15-03-06 18:43

Bjørn wrote:

> [...]
> har sikkert været i restordre - lige på dét punkt var de ikke helt
> villige til at meddele om hvad der foregik.

Hva faen - bruger man stadig udtrykket "kav" oppe nordpå ?

Imponerende - der er sgutte meget udvikling i tingene hos jer

/Brian

Fra : Bjørn

Dato : 16-03-06 14:33

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> Hva faen - bruger man stadig udtrykket "kav" oppe nordpå ?

Jep :)

> Imponerende - der er sgutte meget udvikling i tingene hos jer

Hehe... sådan er livet nu engang i mellem :)

Fra : Christian Hansen

Dato : 16-03-06 09:43

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> wrote in message
> [...]
> restordre - lige på dét punkt var de ikke helt villige til at meddele om

Mine 195/40R17 Conti'er ?
Bjørn.. det hedder skæv og ikke kav :)

Mvh
Christian
www.nmweb.dk

Fra : Bjørn

Dato : 16-03-06 14:32

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mine 195/40R17 Conti'er ?

Ja...

> Bjørn.. det hedder skæv og ikke kav :)

Nej, det hedder nu altså kav - du kan selv spørge Verner ;)

Fra : John Sahl

Dato : 16-03-06 14:34

Bjørn wrote:

> Nej, det hedder nu altså kav - du kan selv spørge Verner ;)

Selvfølgelig hedder det kav

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-03-06 14:45

John Sahl wrote:

> Selvfølgelig hedder det kav

Det er meget muligt, men hvad betyder det så ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Christian Hansen

Dato : 16-03-06 15:01

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Det er meget muligt, men hvad betyder det så ?

Hvis du nogensinde får chancen for at se Bjørn i en god brændert, så får du
en ret god ide om det ;)

Mvh
Christian
www.nmweb.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 15:05

On Thu, 16 Mar 2006 14:44:32 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Det er meget muligt, men hvad betyder det så ?
>

>--

Det er en vendsysselsk afart af akavet.

Du gør dig ikke forestillinger om, hvad de kan finde på at kalde ting
og sager deroppe.

En kost hedder f.eks. "i lime" - som du iøvrigt ofte finder ude i
"nøst". Det er stalden.

Det er ligeledes morsomt at iagttage de lokale om morgenen, hvor de
"trækker i tøjet"! Det svarer til at vi andre tager det på. Det må
blive nogen store størrelser efterhånden.

Men du må endelig ikke grine ad dem. De bliver skruptossede.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-03-06 13:52

Bjørn wrote:
> [...]
> han kører så også på en halv kav dimension, så den har sikkert været i
> restordre - lige på dét punkt var de ikke helt villige til at meddele om

Så hvis man summerer det op, vil du turde købe dæk der imod
forudbetaling ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Bjørn

Dato : 15-03-06 14:22

> Så hvis man summerer det op, vil du turde købe dæk der imod
> forudbetaling ?

Ja :)

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-03-06 15:18

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message

Så hvis man summerer det op, vil du turde købe dæk der imod
forudbetaling ?

Ville af princip aldrig handle via forudbetaling, hvis de ikke har dankort
er de ikke seriøse i mine øjne og man står så uhyggeligt dårligt som
forbruger..

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-03-06 17:26

Flemming Lynggaard wrote:
> Ville af princip aldrig handle via forudbetaling, hvis de ikke har
> dankort er de ikke seriøse i mine øjne og man står så uhyggeligt
> dårligt som forbruger..

Man kan ikke stå dårligere...