Snydt.........igen! *LOL*
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-03-06 20:01

Man er da heller ikke nogensinde på rette sted til rette tid.

Chauffør afviste tilnærmelser

13. marts 2006 kl. 06:58

En 33-årig mand havde ikke held med sine tilnærmelser til en mandlig
lastbilchauffør, der holdt på Skandinavisk Transport Center i Køge.

Klokken lidt over to natten til fredag ringede lastbilchaufføren til
politiet og fortalte, at der sad en mand i en bil foran ham og gjorde
tydelige tilnærmelser til chaufføren, mens han suttede på en dildo,
skriver Dagbladet Køge.

Lastbilchaufføren var dog ikke interesseret i tilbuddet, og kort efter
dukkede en politipatrulje op og fik fat i manden i personbilen, som
viste sig at være 33 år og fra Ringsted. Manden forlod derefter
stedet.

Klippet fra Lastbilmagasinet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-03-06 20:06

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Klippet fra Lastbilmagasinet.

De glemmer det allerskæggeste : det var 2 kvindelige betjente der
ankom i patruljevognen ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 20:09

jan@stevns.net skrev:

> De glemmer det allerskæggeste : det var 2 kvindelige betjente der
> ankom i patruljevognen ;)

De konfiskerede vel gerningsvåbnet!?
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-03-06 20:13

On Tue, 14 Mar 2006 20:09:17 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>De konfiskerede vel gerningsvåbnet!?

>--

Jeg synes jeg kan se billeder.............

To kvinder i patruljevogn der sidder og rykker i hver sin ende af
"maskineriet", alt imens begge påstår at have set den først.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 20:15

Folmer Rasmussen skrev:

> Jeg synes jeg kan se billeder.............
>
> To kvinder i patruljevogn der sidder og rykker i hver sin ende af
> "maskineriet", alt imens begge påstår at have set den først.

LOL
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Thomas J.

Dato : 15-03-06 10:30

Den Tue, 14 Mar 2006 20:12:51 +0100 sendte Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> følgende røgsignaler:

Du ser vist for meget "Anna Pihl"

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Møller

Dato : 14-03-06 20:15

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> De konfiskerede vel gerningsvåbnet!?

Næ trukne våben blev anbragt i usikret stand i skeden, i tilfælde af at
gerningsmanden foretog uventede bevægelser over for tjenestemand i funktion.
Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 20:07

Folmer Rasmussen skrev:

> [...]
> dukkede en politipatrulje op og fik fat i manden i personbilen, som
> viste sig at være 33 år og fra Ringsted. Manden forlod derefter

....og de 2 betjente var hunkøns-væsener - ifølge velunderrettet kilde
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd