Sporvidde
Fra : H.Jørgensen

Dato : 14-03-06 17:36

Jeg køre med fælge med ET30
Hvad er min / max ET til min bil ?
Er det ET 20 og ET 40 ?

Hilsen

Henrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-03-06 18:43

H.Jørgensen wrote:
> Jeg køre med fælge med ET30
> Hvad er min / max ET til min bil ?
> Er det ET 20 og ET 40 ?

Ja, lovligt...

Men dermed ikke sikkert, at fælgen passer...

Fra : H.Jørgensen

Dato : 14-03-06 19:05

Hvad mener du ?

Henrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-03-06 20:39

H.Jørgensen wrote:

> Hvad mener du ?

Tja.

Jeg mener, at det godt kan være, at det er lovligt at ændre ET med +/- 10,
men at det ikke nødvendigvis er sikkert, at en fælg med en ET på +/- 10 kan
sidde på bilen uden problemer - dog i langt de fleste tildfælge...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-03-06 21:10

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du ?

Der skal være plads til diverse ting, herunder bremser og kaliper ...

Jeg tror det er det han mener :)

--
Per, Esbjerg