K45 gocart
Fra : Otto J.

Dato : 14-03-06 10:26

Den her blev nævnt for et par uger siden:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=23767554

Udover at det er det perfekte redskab at slå sig selv ihjel i, så kan jeg
godt se det sjove i sådan en fætter - men findes der mon en knallert-45
udgave af den samme, så man ikke bliver slagtet i afgifter? Jeg er ikke
sikker på den er sjov at køre i på motorvejen alligevel...

Mvh Otto

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-06 10:42

> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=23767554
>
> Udover at det er det perfekte redskab at slå sig selv ihjel i, så kan jeg
> godt se det sjove i sådan en fætter -

Køb en rigtig gokart med Rotax max motor og kom med os andre ud og køre på
lukket bane istedet.. 130kmt 1cm over asfalten... )))

Mvh
Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-03-06 12:42

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udgave af den samme, så man ikke bliver slagtet i afgifter? Jeg er ikke
> sikker på den er sjov at køre i på motorvejen alligevel...

For et par år siden - jeg kender ikke situationen i dag - var det billigere
at købe en 100cc scooter end det var at købe en EU45. Især forsikringen er
dyr på en EU45, hvor du starter fra scratch uanset din situation.

--
Per, Esbjerg