Generatorkul
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-03-06 09:23

Hej NG.
Har lige skiftet motorkul i min vaskemaskine

Kom derfor til at tænke på at sådan nogle sataner sidder der også i en
generator.

Hvor længe holder sådan nogle erfaringsmæssigt?

Min bil er en Carina E, den har kørt 300 Kkm, og generatoren virker stadig
upåklageligt.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-03-06 09:30

Bo Rasmussen skriver:

> Hvor længe holder sådan nogle erfaringsmæssigt?

Kommer an på bilen (generatorfabrikatet)
Fra 150kkm til 1mkm

> Min bil er en Carina E, den har kørt 300 Kkm, og generatoren virker stadig
> upåklageligt.

Sådan er det at være toyotaejer - kedeligt, lortet går jo aldrig i
stykker

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-03-06 09:42

> Sådan er det at være toyotaejer - kedeligt, lortet går jo aldrig i
> stykker

Du har faktisk ret

Har dog skiftet et baghjulsleje, men det var efter en ufrivillig tur ud over
en mark ;-(

Bo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 10:17

Bo Rasmussen skrev:

> Min bil er en Carina E, den har kørt 300 Kkm, og generatoren virker
> stadig upåklageligt.

Lyder beroligende - så har jeg 205K+ problemfrie km. igen
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 10:23

Bo Rasmussen skrev:

> Hvor længe holder sådan nogle erfaringsmæssigt?

Spøg til side - dét er vel induvidielt

Har først anskaffet min Carina for 5 uger siden og har mest erfaring med
Opel - men dér skreg kileremmen når generatoren var ved at stå af - så man
var ikke i tvivl om hvornår den var udskiftningsmoden.
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd