RADIO MED INDBYGGET CD-CHANGER
Fra : Carsten

Dato : 13-03-06 21:51

Jeg har lige købt en KIA Sorento, og mangler en ordentligt radio med
CD-changer til den.

Bilen har et rum i instrumentpanelet, der har dobbelt højde af normale
"radio-rum". Jeg tænkte derfor det kunne være smart, hvis man kunne få en
god RDS-radio med integeret CD-changer bygget ind i samme kabinet som
radioen.

Radio skal være af god kvalitet og mnidst 4 x 30 Watt. Skal også understøtte
MP3 og gerne WMA.

carsten

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-06 22:14

"Carsten" <do.not.reply@to.me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> radioen.
>
> Radio skal være af god kvalitet og mnidst 4 x 30 Watt. Skal også

CD-charger??
Man køber da en DVD afspiller som tager MP3, så har man ca. 50 timers
nonstop musik på en enkelt skive
Aldi har noget som endda er med indbygget TFT skærm og tv-tuner og Dolby
Digital......

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-06 23:15

> CD-charger??

Charger?
;)

> Man køber da en DVD afspiller som tager MP3, så har man ca. 50 timers
> nonstop musik på en enkelt skive
> Aldi har noget som endda er med indbygget TFT skærm og tv-tuner og Dolby
> Digital......

Den lyder så også som en gammel transistor-radio...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-03-06 06:53

Brian Axelgaard skriver:

> Charger?

Ja, de skal vel lades op de der nymodens CDere ?

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : hanzen

Dato : 14-03-06 08:51

> [...]
> radioen.
>
> Radio skal være af god kvalitet og mnidst 4 x 30 Watt. Skal også

Nakamichi lavede for et par år siden en bilradio med cd-changer der kunne
være i et normalt "radio-rum"
Måske findes den endnu. Jeg tror den kunne have 4-5 cd'er og fyldte altså
kun det samme som en alm radio.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Broegger

Dato : 14-03-06 11:44

"Carsten" <do.not.reply@to.me.com> skrev

> Radio skal være af god kvalitet og mnidst 4 x 30 Watt. Skal også
> understøtte MP3 og gerne WMA.

Hvad med en blaupunkt radio med RDS og hele svineriet samt mulighed for
MP3. I hullet nedenunder kan du sætte deres ISO størrelse changer.
http://www.blaupunkt.dk/7607769100_main.asp

Så har du brugt begge huller

--
Hilsen Thomas