Ret løs
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-03-06 20:38

Hej

Efterhånden hvor jeg har haft min Seat Ibiza, er rettet gået hen og blevet
løst. Der er ikke retslør, men ligesom noget der skal spændes. bilen reagere
ikke ved at vippe i rettet når man kører, der er ike noget retslør e.l Men
hvis jeg holder i rettet foroven og bremser, så ryger rettet ligesom nogle
mm frem. og jeg har det nok også med at holde i rettet når jeg stiger ud af
bilen, måske derfor det er blevet løst. Men er det "bare" noget der skal
spændes og kan en normal mekaniker lave det rimeligt nemt?

Seat Ibiza 12/1997

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-06 07:13

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

Men er det "bare" noget der skal
> spændes og kan en normal mekaniker lave det rimeligt nemt?

Jeg har ikke lige overblik over hvor,hvad det kan være galt. Men det er helt
sikkert noget som bør laves, styretøj,rat og bremser er ikke noget som
spøges med ;).