Lam Boble ;-)
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-06 20:33

Se en VW "1200" gå på baghjulene hvis du ikke har bedre at tage dig til:

http://www.youtube.com/watch?v=nsuI4fMbF-g
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-03-06 23:00

Hans Paulin (6310) skrev:
> Se en VW "1200" gå på baghjulene hvis du ikke har bedre at tage dig til:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=nsuI4fMbF-g

Den der røde noget, der holdt ved siden af, hvad blev der af ham?

(Gu' ve' hvordan den ville se ud overfor den der sorte svenske bmv?)

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-06 23:06

Finn Guldmann skrev:

> Den der røde noget, der holdt ved siden af, hvad blev der af ham?

Han så kun røgen!

> (Gu' ve' hvordan den ville se ud overfor den der sorte svenske bmv?)

Link!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-03-06 00:27

Hans Paulin (6310) skrev:

> Han så kun røgen!

Ja,for man ser ikke mere til ham, heller ikke da kameraet svinger
tilbage.

<http://racemovie.mine.nu/moviedetailed.php?id=42c6c7f4efc3c>

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 01:01

Finn Guldmann skrev:

> Ja,for man ser ikke mere til ham, heller ikke da kameraet svinger
> tilbage.

Jeg gør i hvert fald ikke!

> <http://racemovie.mine.nu/moviedetailed.php?id=42c6c7f4efc3c>

Okie!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-03-06 06:52

Finn Guldmann skriver:

> Ja,for man ser ikke mere til ham, heller ikke da kameraet svinger
> tilbage.

Jo, de svinger bare så hurtigt at han er svær at få øje på
http://peecee.dk/?id=32001
Se helt til venstre i billedet.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 09:24

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Jo, de svinger bare så hurtigt at han er svær at få øje på
> http://peecee.dk/?id=32001
> Se helt til venstre i billedet.

Jeg bøjer min aller-dybeste hat!
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-03-06 09:29

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Jeg bøjer min aller-dybeste hat!

Ret du bare den ud igen.

Jeg undrede mig gevaldigt over, hvor den blev af og måtte søge gennem
"filmen" et par gange inden jeg fandt den. Selvom det ser ud til at
boblen et totalt vild i forhold til, er den røde bil ikke _så_ langt
bagefter.

Mit gæt er at boblen ikke har så høj en topfart (og selvfølgelig er
lettere), hvorimod den røde bil er tungere, men med en højere
slutgearing.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 09:48

Klaus D. Mikkelsen skrev:

snip

> Mit gæt er at boblen ikke har så høj en topfart (og selvfølgelig er
> lettere), hvorimod den røde bil er tungere, men med en højere
> slutgearing.

Så sandt, så sandt!

Spørgsmålet er så også *hvor* spændende det er at styre VW'en ved den fart
(hvis ellers den oprindelige vægtfordeling er bibeholdt)
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-03-06 14:04

Hans Paulin (6310) skrev:
> Så sandt, så sandt!
> Spørgsmålet er så også *hvor* spændende det er at styre VW'en ved den fart
> (hvis ellers den oprindelige vægtfordeling er bibeholdt)

Så vidt jeg kan se er han lige ved at "smide" den kort efter starten.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 14:22

Finn Guldmann skrev:

> Så vidt jeg kan se er han lige ved at "smide" den kort efter starten.

Smide den op i luften
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-03-06 16:26

Hans Paulin (6310) skrev:
> Smide den op i luften

Yes, endda to gange.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-03-06 14:02

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Jo, de svinger bare så hurtigt at han er svær at få øje på
> http://peecee.dk/?id=32001
> Se helt til venstre i billedet.

Jeg var ellers ved at tro at han var kørt hjem i græmmelse.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-03-06 23:10

Finn Guldmann skriver:

> Den der røde noget, der holdt ved siden af, hvad blev der af ham?

Han er faktisk ikke så langt bagefter til sidst.....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?