Visning af Kalender i Outlook 2003
Fra : Søren Madsen

Dato : 01-06-06 15:55

Hej NG!

Jeg bruger visningen "Arbejdsuge" - men savner at kunne se weekendens
aftaler. Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme til det, uden at skulle
se på det mystiske layout der er i visningen "Uge".

Altså jeg vil gerne kunne se visningen "Arbejdsuge" med alle ugens syv dage

På forhånd tak
--
Søren Madsen

Fra : Mogens

Dato : 01-06-06 16:30

"Søren Madsen" <sm-mail@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle se på det mystiske layout der er i visningen "Uge".
>
> Altså jeg vil gerne kunne se visningen "Arbejdsuge" med alle ugens syv

Funktioner - Indstilling - Kalenderindstillinger

Sæt flueben i lørdag og søndag.

Mogens

Fra : Søren Madsen

Dato : 01-06-06 16:44

"SNIP"
> Funktioner - Indstilling - Kalenderindstillinger
>
> Sæt flueben i lørdag og søndag.
>
> Mogens

Mange tak skal du have!

/Søren