tomt dokument office 2003
Fra : Jan Andersen

Dato : 01-06-06 15:02

Hejsa.

Af en eller anden grund er den skabelon som office 2003 bruger i word blevet
ændret. Margner osv er væk. Hvordan opretter jeg det til det som var der som
default?

Mvh
Jan

Fra : emj

Dato : 01-06-06 15:29

Jan Andersen skrev:

>Af en eller anden grund er den skabelon som office 2003 bruger i word blevet
>ændret. Margner osv er væk. Hvordan opretter jeg det til det som var der som
>default?

Finder normal.dot på din PC og sletter den. Så genereres der
automatisk en fabriksny normal.dot

Hilsen emj

Fra : Jan Andersen

Dato : 01-06-06 15:46

Hej igen.

Hmm ja det løste da lidt af problemet, men hvis jeg vælger at udskrive, så
dukker den op med at margnerne i sektion 1 er uden for printerens
udskriftsområde??

Mvh
Jan

Fra : emj

Dato : 01-06-06 16:07

Jan Andersen skrev:

>Hmm ja det løste da lidt af problemet, men hvis jeg vælger at udskrive, så
>dukker den op med at margnerne i sektion 1 er uden for printerens
>udskriftsområde??

Så må du jo ændre margen, så den passer til det, som du har lavet i
dokumentet. Hvis du forlanger at udskrive til kant og printeren ikke
kan, så er det jo ikke words skyld

Hilsen emj

Fra : Jan Andersen

Dato : 01-06-06 17:21

Hej igen..

Jo jo...bare sjovt at det ligepludselig er blevet ændret.

Fra : emj

Dato : 01-06-06 17:43

Jan Andersen skrev:

>Hej igen..
>
>Jo jo...bare sjovt at det ligepludselig er blevet ændret.

Det er det heller ikke, men hvis du henter et fremmed dokument ind,
som har en anden skabelon, end du har, så kan det være årsagen.
Hilsen emj