Hente en side ind i en anden side!?
Fra : Damgaard

Dato : 01-06-06 11:58

Hej alle, jeg kunen virkelig godt tænke mig at vide, hvordan...

Hvis vi antager jeg har 2 hjemmesider.
På hjemmeside 1 har jeg en webshop (fx. osc).
På hjemmeside 2 vil jeg gerne kunne se webshoppen. Det vil sige, at når jeg
åbner hjemmeside 2, kan jeg se (og navigere rundt i) webshoppen, som ligger
på hjemmeside1, UDEN at skulle åbne hjemmeside1..

Håber nogen forstår spørgsmålet og kan hjælpe :(

Mvh
Søren Damgaard

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 22:12

"Damgaard" <soeren_damgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg åbner hjemmeside 2, kan jeg se (og navigere rundt i) webshoppen, som
> ligger på hjemmeside1, UDEN at skulle åbne hjemmeside1..

Hjemmeside 1 skal under alle omstændigheder åbnes, ellers er der jo ikke
noget at se Det du kan gøre er at benytte en iframe. Iframen indsættes
på hjemmeside 2, og viser indholdet af hjemmeside 1 i den ramme. Jeg ved dog
ikke om jeg kan anbefale den løsning, da jeg synes det er noget rod at åbne
andre sider indeni hinanden. Giver sjældent et godt resultat

Du skal i øvrigt være opmærksom på du kun må åbne egne sider i din frame, da
det er ulovligt at vise andres sider der.

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk