Sommerski
Fra : TL

Dato : 01-06-06 10:55

Vi overvejer at tage til Østrig i sommerferien (primo juli) og bruge nogle
dage på at stå på sommerski. Jeg kender desværre ikke de områder i Østrig,
som har gletchere og hvor sommerski er mulig. Kender nogen fx en hjemmeside
eller kan I give mig navnene på nogle steder?

På forhånd tak!

Fra : bj

Dato : 01-06-06 12:16

"TL" <Thomas.LarsenFJERN@uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Østrig, som har gletchere og hvor sommerski er mulig. Kender nogen fx en
> hjemmeside eller kan I give mig navnene på nogle steder?

sølden kunne vær een mulighed, der er gletchere.. www.soelden.com

iøvrigt er det er lækkert sted til skiløb, ikke kun om sommeren.

bj

Fra : michael

Dato : 01-06-06 13:24

Har været Sölden for nogle år siden, godt nok om vinteren. Men vi var
oppe på Gletcheren og løbe på ski og det var en oplevelse. Sneen var ret
anderledes og selvom det måske er lidt tung sne om sommeren tror jeg det
er det værd.

/michael

Fra : Alstrup Nielsen

Dato : 01-06-06 17:24

Kik her http://www.gletscher.tirol.at/

mvh alstrup

Fra : TKL

Dato : 02-06-06 08:35

> Kik her http://www.gletscher.tirol.at/

Mange tak for jeres input - dette var lige den hjemmeside, jeg havde brug
for

Fra : Sts, Honda driver

Dato : 04-06-06 12:35

Davs

Vil du se mere fra Tux m.m. så her et link, har være der 2 gang i år, altså
ind til nu !

Jo vi skal da lige der op i sommerferie, så der er kun 6 uger til mini
skiferie...

www.StsNet.dk

Kig under Ski

Hilsen Stefan