Holland får pædofilt parti - skriver bl.a.~
Fra : Anders And

Dato : 01-06-06 01:13

---

Hollandske pædofile agter at oprette et nyt politisk parti, hvis
mærkesager bliver at få den seksuelle lavalder sat ned til 12 år fra
i dag 16 år samt lovliggørelse af børnepornografi og dyresex.

Nyheden om det nye parti har skabt raseri i befolkningen.

Folkene bag partiet NDV skriver på sin hjemmeside, at det agter at
lade sig officielt registrere i løbet af onsdagen.

Til den hollandske avis Algemeen Dagblad, siger en af initiativtagerne
bag det nye parti, Ad van den Berg, at målet i sidste ende er helt at
få fjernet den seksuelle lavalder.

"Et forbud gør kun børn nygerrige," siger han ifølge Reuters.

"Vi vil gøre pædofili til et diskussionsemne," siger han og
tilføjer, at emnet har været tabu siden børnemishandlingssagen om
Marc Dutroux kom for en dag i nabolandet Belgien i 1996.

Den normalt liberalt indstillede hollandske befolkning har reageret
skarpt mod udsigten til det nye parti.

En meningsmåling tirsdag viste, at 82 pct. ønsker at regeringen
sætter en stopper for det nye parti. 67 pct. siger, at det skal gøres
ulovligt at promovere pædofili.

Parlamentsmedlem Kees van deer Staaij fra Kristendemokraterne siger:

"Pædofili og børneporno skal være tabu-belagt i ethvert demokratisk
land. Hvis det bliver brudt vil det blot skabe flere og mere alvorlige
ofre.

(kilde: JP)

---

En hollandsk bekendt til afsender fortæller, hvordan NVD,
Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit, iflg. flere meningsmålinger
står til støtte hos op til 5 procent af vælgerne, som vil betyde, at
partiet i 2007 vil få mindst én plads, og højst sandsynligt flere, i
parlamentet.

Kampen fortsætter
AA & Co. / BBF 05, Børnelokkernes Befrielsesfront

--
http://www.nvd.nu/
http://www.expatica.com/source/site_article.asp?subchannel_id=19&story_id=30373&name=Paedophiles+set+up+political+party+in+the+Netherlands

Fra : Just George

Dato : 01-06-06 12:25

Anders And had these thoughts

> [...]
>
> "Pædofili og børneporno skal være tabu-belagt i ethvert demokratisk
> land. Hvis det bliver brudt vil det blot skabe flere og mere alvorlige

Desuden vil Holland få det helvedes svært som medlem af EU, der har
et generelt forbud mod børneporno i alle medlemslande.
Hollænderne skal lige tænke sig om en ekstra gang inden de finder på
at legalisere børneporno.
--
Just George.

Fra : Per O.

Dato : 02-06-06 13:05

"Just George" <thereisnone@tadress.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> et generelt forbud mod børneporno i alle medlemslande.
> Hollænderne skal lige tænke sig om en ekstra gang inden de finder på

Nu tror jeg bare at der er tale om nogle tosser som gerne vil lave rav i
gaden, og alle aviser i europa hopper gladeligt på vognen. At nogen vil lave
et sådant parti svarer i min verden til at nogen vil bombe Anders Fog ..
ingen af delene bliver vel gennemført alligevel. Hvis vi skulle tage
varslerne om fugleinfluenza alvorligt ville vi alle være døde nu, og
mågestel ville være forbudt. Nogen gange skal man tage de nyheder som bliver
præsenteret med et gran salt. Husk at de som skriver den slags får deres
gode hyre for at finde de 'gode' historier, og er der ikke noget seriøst at
skrive om, så tager man hvad man kan få. Her i lille Danmark har vi jo også
foreningen af pædofile, som lovligt kan eksistere .. det kan selv jeg undre
mig over .. men sådan er det .. og det er ikke engang en nyhed.

Per O.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 12-06-06 10:40

> En meningsmåling tirsdag viste, at 82 pct. ønsker at regeringen
> sætter en stopper for det nye parti.

Det kan godt være at de pædofiles sag næppe er særlig populær , men jeg mener
at alle , uanset overbevisning skal have ret til den demokratiske frihed det
er at stifte et parti.

Man kan heller ikke bare tage ytringsfriheden fra folk bare fordi de siger
noget upopulært.

Men jeg ville ikke bekymre mig om love der gør pædofili legat .. for at en lov
skal gennemføres skal den jo først stemmes ind med et flertal og har den et
flertal så det jo folkets (eller i det mindste regeringens) ønske.

Men mindre tabu om emnet så det kan diskuteres mere sagligt .. både for og
imod ville da være en god ting.

Jeg synes f.eks godt at man kunne lave loven om til at børn gerne må have sex
med andre børn på omtrent samme alder (det må de ikke i dag , de kan bare ikke
straffes hvis de gør det alligevel) , fordi det er nu en kendsgerning at børn
eksperimenterer med hinanden og deres seksualitet før lavalderen.
Det at det er ulovligt ændrer ikke på det.

Det bør selvfølgeligt stadigtvæk være ulovligt for voksne at have sex med børn.

- CeeJay