Motor til Yamaha TZR
Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-06 22:25

Kunne godt tænke mig at komme en større motor på min TZR, så er spørgsmålet
om en 125ccm motor passer i ophænget og hvor man kan købe en sådan henne?

Nogen der kan komme med en adresse eller allerhelst et link!?

--
Allan Riise

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-06-06 06:17

Den Wed, 31 May 2006 23:25:25 +0200 sendte "Allan Riise" <ari06@pc.dk>
følgende røgsignaler:

>Kunne godt tænke mig at komme en større motor på min TZR, så er spørgsmålet
>om en 125ccm motor passer i ophænget og hvor man kan købe en sådan henne?
>
>Nogen der kan komme med en adresse eller allerhelst et link!?

Hvis den passer, så overvej at købe en hel motorcykel eksempelvis en
YZ 125 LC (ca. 38 hk) i Tyskland.

Du kan måske finde hvad du søger på:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Home.aspx

ellers

kan en søgning på mc ophug måske hjælpe.

I news:dk.fritid.motorcykel kan de måske også give et praj, selvom de
nok vil prøve at overtale dig til at købe en rigtig MC. (De er mildt
sagt ikke begejstrede for 45-knallerter)

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : noname

Dato : 05-06-06 10:30

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Den Wed, 31 May 2006 23:25:25 +0200 sendte "Allan Riise" <ari06@pc.dk>
> følgende røgsignaler:

> Hvis den passer, så overvej at købe en hel motorcykel eksempelvis en
> YZ 125 LC (ca. 38 hk) i Tyskland.

Nemlig og så skal han tage sig et kørekort til motorcykel og betale afgiften
af den. Så er han fornuftigt kørende.

> [...]
> nok vil prøve at overtale dig til at købe en rigtig MC. (De er mildt
> sagt ikke begejstrede for 45-knallerter)

Og vi er heller ikke glade for at folk ligger og kører uden kørekort på mc
og så endda på ombygget knallert med mcmotor, fordi vi derovre er fornuftige
mennesker, der om ikke andet kører på maskiner der er bygget til de
hastigheder og som er godkendt til kørsel på offentlig vej, samt at vi har
kørekort. Der burde næsten laves et FUT på denne diskussion.

Mvh noname

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-06 11:13

noname wrote:
> [...]
> bygget til de hastigheder og som er godkendt til kørsel på offentlig
> vej, samt at vi har kørekort. Der burde næsten laves et FUT på denne

Kunne du forestille dig at den skulle bruges til banekørsel?

Til daglig kører jeg på en Derbi Senda, og det *er* mit transportmiddel.

--
Allan Riise

Fra : noname

Dato : 05-06-06 10:24

Det er jo fuldstændig sindssygt at foretage sig sådan noget. Få dig et
kørekort i stedet for at ligge og ræse rundt på cykelstierne og være til
fare for vores og dine egne børn. Tænk den dag du får kørt et barn ihjel,
blot fordi du skal ligge og køre på cykelstierne, på en 125 ccm motorcykel
og det endda uden kørekort. Hvor gammel er du?

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-06 11:15

noname wrote:
> [...]
> barn ihjel, blot fordi du skal ligge og køre på cykelstierne, på en
> 125 ccm motorcykel og det endda uden kørekort. Hvor gammel er du?

45 år gammel,og den er til banekørsel.

Desuden er en TZR en 45'er og har absolut intet at skaffe på en cykelsti!!

--
Allan Riise

Fra : noname

Dato : 05-06-06 18:33

> 45 år gammel,og den er til banekørsel.
>
> Desuden er en TZR en 45'er og har absolut intet at skaffe på en cykelsti!!
>
> --
> Allan Riise
Og du har intet at gøre på en 45 uden kørekort.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-06 18:40

noname wrote:

> Og du har intet at gøre på en 45 uden kørekort.

Og?
Er du selvudråbt lovhåndhæver?

Til din oplysning kan jeg fortælle dig at et kørekort bliver taget inden
efterårsferien, men det er jo som sådan sagen underordnet, da jeg har
skrevet til dig at den ikke er til mig at køre på.

--
Allan Riise