Toner til Laser Writer Select 360
Fra : Søren Straszek

Dato : 03-01-01 19:04

Min Laser Writer Select 360 trænger til ny toner - bruger den en eller
anden standart EP-?? toner - eller måske noget helt andet? Hvor fåes den
billigst?

På forhånd tak

Søren

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-01-01 19:47

Søren Straszek wrote:

> Min Laser Writer Select 360 trænger til ny toner - bruger den en eller
> anden standart EP-?? toner - eller måske noget helt andet? Hvor fåes den
> billigst?

Ja EP-koden står på din gamle toner partron, den kan med garanti købes
uorginal til en trediedel og halvdelen af hvad en original Canon patron
koster, men se dig godt for, for man får som regel hvad man betaler for.

Jeg er en enkelt gang forfaldet til, at købe en billig genbrugs patron
til min Laser Writer 630, og den blev udskiftet længe inden var tom, jeg
kunne ikke leve med print kvaliteten.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 03-01-01 21:42

Søren Straszek <straszek@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Min Laser Writer Select 360 trænger til ny toner - bruger den en eller
> anden standart EP-?? toner - eller måske noget helt andet? Hvor fåes den
> billigst?

www.kontornet.dk har Esselte tonerpatroner til ret fornuftige priser og
(svjh) gratis levering. Esselte-patronerne plejer at være fuldt på højde
med de originale (fra canon, hp, etc) i kvalitet, men billigere.

/hc

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 05-01-01 18:04

Hans Christian Hansen <hch@mail.dk.deletetherest.com> wrote:

> www.kontornet.dk har Esselte tonerpatroner til ret fornuftige priser og
> (svjh) gratis levering. Esselte-patronerne plejer at være fuldt på højde
> med de originale (fra canon, hp, etc) i kvalitet, men billigere.

Har man ingen mulighed for selv at 'fylde op'? - så ville man jo osse
være helt sikker på, at patronen passer!!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 06-01-01 02:29

h2vh@post6.tele.dk (Hans H.V. Hansen) writes:

> Har man ingen mulighed for selv at 'fylde op'? - så ville man jo osse
> være helt sikker på, at patronen passer!!

Nej, det at genfylde en laser patron er ikke noget man bør indlade sig
på. Der er firmaer der genopfylder dem professionelt
(F.eks. www.abprint.dk), men det foregår ved at man køber en "ny"
patron, og evt. handler den gamle ind. Disse genopfyldte patroner kan
variere meget i kvalitet, men jeg har nu aldrig oplevet problemer med
patroner fra AB Print.

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 04-01-01 01:08

Hej Søren

Det er en standard type. Jeg kan ikke huske betegnelsen på den, men når du
åbner låget på printeren, så skulle typebet. gerne stå sådan, du kan se
den. Du kan bruge både HP, Canon og Apples egne patroner til den, men vælg
en HP, der er flere sider i den end i Apples og den er rent faktisk også
lidt billigere. Det er ikke helt den samme som til 300/LS, men prismæssigt
ligger de på linie, og jeg gav godt 450kr. + moms for min for et års tid
siden.

Tag den med, og da du jo bor her i byen, vil det billigste for dig nok være
at tage ud til Caslon IT.

mvh. Erik Richard

Søren Straszek wrote:

> Min Laser Writer Select 360 trænger til ny toner - bruger den en eller
> anden standart EP-?? toner - eller måske noget helt andet? Hvor fåes den
> billigst?

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 03-01-01 20:09

straszek@mail1.stofanet.dk,Ny-Internet writes:
>Min Laser Writer Select 360 trænger til ny toner - bruger den en eller
>anden standart EP-?? toner - eller måske noget helt andet? Hvor fåes den
>billigst?

Jeg har brugt et tilsvarende cartridge beregnet på en HP i min LW pro 600.
Metoden var low-tech: Jeg gik ned i en lokal computerbiks og udbad mig et
cartridge, der var fysisk magen til. Fungerer glimragende og er en del
billigere end Macstore
Prøv at tjekke dette link for en oversigt over cartridge-kompatibilitet:
http://www.qualityplusco.com/cartridge.html

Mvh Ben