Walk-in closet
Fra : Jesper Cederberg

Dato : 31-05-06 19:20

Hej

Vi er ved at fån lavet vores soveværelse i stand. Det er ret stort og vi
har besluttet at vi vil have en walk-in closet i den ene ende. Vi har haft
Sega ude og måle op og give et tilbud, men det skader jo ikke at høre hvad
andre evt. kan gøre.

Kender i nogle gode leverandører i storkøbenhavn som kan levere skydedøre
og "indmad" i en god kvalitet?

mvh
Jesper

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 31-05-06 19:38

Jesper Cederberg skrev:
> [...]
> andre evt. kan gøre.
>
> Kender i nogle gode leverandører i storkøbenhavn som kan levere skydedøre

Hejsa Jesper

Utroligt nok, men sandt, så har IKEA et komplet system hvor man kan
bygge sin walkin-garderobe som man har lyst til. Grundelementerne er
nogle store stålrør der kan monteres alverdens moduler på. Alt fra
trådnet, bøjlestænger og hylder til hele skuffer og skohylder.

Jeg mener man kan se systemet i deres katalog.

Hilsen Jesper

Fra : Kari Eiffert

Dato : 01-06-06 19:30

> [...]
> trådnet, bøjlestænger og hylder til hele skuffer og skohylder.
>
> Jeg mener man kan se systemet i deres katalog.

Er det det her system? http://makeashorterlink.dk/63885424

Mvh Kari

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 02-06-06 23:51

On 2006-06-01 20:30:14 +0200, "Kari Eiffert"
<kari.eiffert.nospam@mail.dk> said:

> makeashorterlink

Jeg synes det ligner deres meget godt. Det med en central stolpe
hvortil alle moduler påsættes.

Hvordan lavede du det der "makeasorterlink"? .. det var da lidt smart..

Hilsen Jesper

Fra : Kari Eiffert

Dato : 03-06-06 09:04

> Hvordan lavede du det der "makeasorterlink"? .. det var da lidt smart..
>
> Hilsen Jesper

Du kopierer det lange link og går ind på www.makeashorterlink.dk , sætter
det lange link i feltet og trykker transform og vupti, så har den lavet et
kortere link. Du kan også bruge www.masl.dk og www.shortlink.dk det er det
samme

Mvh Kari

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-06-06 11:42

Jesper Mehlsen wrote:

> [...]
> trådnet, bøjlestænger og hylder til hele skuffer og skohylder.
>
> Jeg mener man kan se systemet i deres katalog.

Det må vi se på, vi har nemtlig et rum bag soveværelset som bliver
til walk-in closet.
Det har en vis imponatoreffekt overfor konens venninder

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 01-06-06 12:38

> Det må vi se på, vi har nemtlig et rum bag soveværelset som bliver
> til walk-in closet.
> Det har en vis imponatoreffekt overfor konens venninder

HEHE - det tror jeg du har meget ret i *G*
Jeg ved fra min far, at min mor ELSKER at invitere veninder indenfor i
sin walk-in-garderobe. Så det med at imponere tror jeg er rigtigt tænk

Hilsen Jesper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-06-06 17:09

"Jesper Mehlsen" <palantas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ved fra min far, at min mor ELSKER at invitere veninder indenfor i sin
> walk-in-garderobe. Så det med at imponere tror jeg er rigtigt tænk

Med den seneste tids snak om at kun toilettet er privat område skulle man
måske tænke i hans og hendes walk-in?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 01-06-06 18:54

> "Jesper Mehlsen" <palantas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Med den seneste tids snak om at kun toilettet er privat område skulle man
> måske tænke i hans og hendes walk-in?

Det kan vel næppe svare sig. Mandens tøj kan vel fint være i en 4-skuffers
kommode, hvorimod kvindens tøj nok har behov for resten af pladsen i det
walk-in garderobe.

Jesper
(som heller ikke har andet tøj end der er nødvendigt - og praktisk)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-06-06 20:10

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan vel næppe svare sig. Mandens tøj kan vel fint være i en 4-skuffers
> kommode, hvorimod kvindens tøj nok har behov for resten af pladsen i det
> walk-in garderobe.

Så kan manden bruge resten af pladsen til diverse nødvendigt gear, som fx
soveposer, telte (i begge tilfælde er det svært at overbevise kvinderne om
at de ikke må opbevares i deres pakposer) samt naturligvis plasmaskærm og
playstation

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-06-06 19:33

> [...]
> at de ikke må opbevares i deres pakposer) samt naturligvis plasmaskærm og

Hov du glemte lænestolen, askebægeret og barskabet

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-06-06 13:07

Jesper Mehlsen wrote:

> HEHE - det tror jeg du har meget ret i *G*
> Jeg ved fra min far, at min mor ELSKER at invitere veninder indenfor i
> sin walk-in-garderobe. Så det med at imponere tror jeg er rigtigt tænk

Det var i hvert fald den ting ved renoveringen som var letteste "at
sælge"

--
Christian
http://www.yee-haw.dk