Godfather og dynamit
Fra : Anders R

Dato : 31-05-06 16:54

Har ikke rigtig forstået hvordan man sprænger pengeboksene i luften, uden
selv at ryge med.

Heller ikke den i bankerne.

Trykker på P og smider dynamitten på skabet, løber som en gal, og bang, så
er jeg død.
Og hvis jeg løber udenfor bygningen kan jeg ikke komme ind igen, pga
reperation efter brand, lol.

Nogen der kan hjælpe en fatsvag ?
Takker

Anders

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-05-06 17:20

hejsa

jeg løber om bag den næremste mur og så dør jeg ikke

thomas

Fra : Anders R

Dato : 31-05-06 17:38

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> jeg løber om bag den næremste mur og så dør jeg ikke
>
> thomas

Tak for svar Thomas.

Hmm, trykker du også på p ? og står du foran pengetanken når du smider
dynamitten ?
Skal man sidde på hug for at overleve "blastet" ?

Syntes egentlig jeg har prøvet det meste, men kan simpelthen ikke overleve,
uanset om jeg løber ned på etagen nedenunder.. mystisk ??

Fra : Anders R

Dato : 31-05-06 19:39

Glemte at skrive, at jeg bruger "bomb", alstå dynamit med en timer funktion.

Anyone ??

Anders

Fra : René Hvid

Dato : 31-05-06 20:31

> Glemte at skrive, at jeg bruger "bomb", alstå dynamit med en timer
> funktion.
>
> Anyone ??
>
> Anders
det er det du gør forkert, bomben er til at smadre huse med, der skal du
være ude af huset for at overleve. til pengeskabe skal du bare bruge dynamit

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Anders R

Dato : 31-05-06 21:39

> det er det du gør forkert, bomben er til at smadre huse med, der skal du
> være ude af huset for at overleve. til pengeskabe skal du bare bruge
> [...]
Arr for faen... :)
Tusind tak, det må jeg prøve.

Anders