Anal-sex ?
Fra : Elite Hunting

Dato : 31-05-06 16:55

Hvilken position er det bedst at fruen ligger i for at modtage kalorius
eller en velvoksen agurk i numsen ?

Kort og godt hvilken stilling så numsen er mest modtagelig
og åben til "hærværk" ?

Vi har prøvet hvor hun ligger med røven i vejret og hovedet ned i puden
men det er en lidt trættende stilling, siger hun. Men der ihverttilfælde
fri adgang.

Sjovt nok. Hun tændte ikke på analsex, men efter hun har prøvet
det ,kan hun næsten ikke for nok op i det lille hul.

Fra : KubikH

Dato : 31-05-06 18:20

"Elite Hunting" <blatanikov@gang.rus> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sjovt nok. Hun tændte ikke på analsex, men efter hun har prøvet
> det ,kan hun næsten ikke for nok op i det lille hul.

Hun ligger på siden med det nederste ben strakt, det øverste bøjet, og knæet
trukket op mod brystet.
Du sidder så med et knæ på hver side af det strakte ben.
Mvh
Niels

Fra : Elite Hunting

Dato : 31-05-06 19:09

> [...]
> knæet trukket op mod brystet.
> Du sidder så med et knæ på hver side af det strakte ben.
tak for tip. nu skal hun dæleme få anal-sex skal hun, når hun kommer
hjem fra veninden.

Fra : Elite Hunting

Dato : 01-06-06 11:26

> Hun ligger på siden med det nederste ben strakt, det øverste bøjet, og
> knæet
> trukket op mod brystet.
> Du sidder så med et knæ på hver side af det strakte ben.

Er du sikker på den ? Vi prøvede igår, også i denne position, og det
var sådan set fint nok med mig, for hendes lille hul føltes mere stramt
på den måde, end hvis hus feks. ligger med et par puder
under maven ( som ikke er optimalt )

Men tak for hjælpen vi finder nok ud af det.

Jeg må smutte; skal til grønthandleren.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-06-06 20:04

> [...]
> på den måde, end hvis hus feks. ligger med et par puder
> under maven ( som ikke er optimalt )
>
> Men tak for hjælpen vi finder nok ud af det.

Min personlig favorit, er med konen på ryggen på spisebordet. Så er der
nemlig frit udsyn og adgang til kussen på samme tid.

> Jeg må smutte; skal til grønthandleren.

Personligt ser jeg hellere en gennemsigtig dildo, og så er den nemmere at
rengøre.

Lars

Fra : KubikH

Dato : 03-06-06 11:07

> [...]
> på den måde, end hvis hus feks. ligger med et par puder
> under maven ( som ikke er optimalt )
>
> Men tak for hjælpen vi finder nok ud af det.

Efter en agurk ??

Nej men altså, så virker det også mere stramt hos os, men når hun ligger
sådan (Og ruller lidt over så det optrukne knæ hviler på madrassen) har hun
nemmere ved at slappe af.
Mvh
Niels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-05-06 18:27

Den Wed, 31 May 2006 17:55:12 +0200 sendte "Elite Hunting"
<blatanikov@gang.rus> følgende røgsignaler:

>Sjovt nok. Hun tændte ikke på analsex, men efter hun har prøvet
>det ,kan hun næsten ikke for nok op i det lille hul.

Pas nu på.
Ved overdrevent brug bliver hullet ikke ved med at være lille.
http://goat.cx/

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Elite Hunting

Dato : 31-05-06 18:53

> Pas nu på.
> Ved overdrevent brug bliver hullet ikke ved med at være lille.
> http://goat.cx/

Py-ha. Jeg troede lige det var et af de ultra ulækre grimme goat
billeder ( med mænd )

Nogen af de billeder er til at blive syge af. Fy for satan
hvor er de ulækre. Prøver at undgå at se på dem.

Fra : ThomasB

Dato : 31-05-06 23:57

"Elite Hunting" <blatanikov@gang.rus> skrev i en meddelelse
[snip]

> [...]

[snip]
> Prøver at undgå at se på dem.

Men du klikkede alligevel?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-06-06 06:38

Den Wed, 31 May 2006 19:52:46 +0200 sendte "Elite Hunting"
> [...]

>billeder ( med mænd )
>
>Nogen af de billeder er til at blive syge af. Fy for satan
>hvor er de ulækre. Prøver at undgå at se på dem.

Jeg så på et tidspunkt en film med en goatse-tøs, det var eddermanene
heller ikke for kønt. Jeg tror at det var på Demospasser.dk eller var
det Rotten.com?
Never mind, klamt var det i hvert fald.
Så pas nu på at hun ikke bliver for vild med sport i 2'eren.

Jeg fandt det lige på:
http://www.perverts.nl/files/goatsegirl.wmv

Det ligner at almindeligt pornoklip indtil omkring 26-27 sekunder
inde, så bliver det klamt.
Så klik ikke hvis du har sarte nerver.

Fra : Elite Hunting

Dato : 01-06-06 11:16

> [...]
> det Rotten.com?
> Never mind, klamt var det i hvert fald.
> Så pas nu på at hun ikke bliver for vild med sport i 2'eren.

De værste finder du også hér og der mange af dem både m. mænd
( de burde fandme henrettes ) og nogle damer som mere
eller mindre vrider tarmen ud. urgghhh !

Der er også nogle ubeskrivelige ( jeg tør ikke se dem men en kollega
så dem ) scener med mænd der kastrere
sig selv, skære pikken op etc.

Jeg mener virkelig at sådanne mennesker skulle få
lov til at dø.

www.stileproject.com