Probs med 7900 serien fra Nvidia
Fra : Brian Hansen

Dato : 31-05-06 12:19

Hey there.

Noget jeg lige faldt over.

http://hwt.dk/news.asp?id=12296

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-05-06 12:56

Brian Hansen wrote:
> Noget jeg lige faldt over.
> http://hwt.dk/news.asp?id=12296

Umidbart tales der kun om et 7900GTX-kort fra Asus der ikke køler
rammen ordentligt?

Mit 7900GT virker udemærket på trods af en voltmodding og overclock
fra 475 til 690MHz på coren.. der er dog også skiftet køling :)

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 31-05-06 20:19

Hans Joergensen wrote:

> Mit 7900GT virker udemærket på trods af en voltmodding og overclock
> fra 475 til 690MHz på coren.. der er dog også skiftet køling :)
>
> // Hans

Hvilken køler bruger du ?
Jeg har overvejet at lege lidt med mit BFG 7900GT OC.

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-06 21:30

Ole Mogensen wrote:

> Hvilken køler bruger du ?
> Jeg har overvejet at lege lidt med mit BFG 7900GT OC.
>
> Ole

smid en Zalman vf900 på så kan du presse den ret langt op.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-06-06 13:30

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> smid en Zalman vf900 på så kan du presse den ret langt op.

Takker

Ole

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-06-06 14:13

Claus Albæk (Kbh.) wrote:
> smid en Zalman vf900 på så kan du presse den ret langt op.

Yeb, det er også den jeg bruger..

// Hans

Fra : Bruno

Dato : 31-05-06 23:11

Hans Joergensen wrote:

> Umidbart tales der kun om et 7900GTX-kort fra Asus der ikke køler
> rammen ordentligt?

Der synes at være andre og mere alvorlige problemer!

http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTA2OSwxLCxoZW50aHVzaWFzdA==

Mvh

Bruno

Fra : Brian Hansen

Dato : 31-05-06 23:50

Bruno skrev i en meddelelse:

> Der synes at være andre og mere alvorlige problemer!
>
> http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTA2OSwxLCxoZW50aHVzaWFzdA==

Damn, lige købt et XFX XT... Hmm....

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 01-06-06 20:26

æv ... har oxo et XFX 7900GTX .. der er oc lidt fra deres side ... godt der
er garanti på

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-06-06 06:30

Johnny B [2000] wrote:
> æv ... har oxo et XFX 7900GTX .. der er oc lidt fra deres side ... godt der
> er garanti på

Mit BFG virker stadig, det eneste der undre mig er det ikke er
hurtigere, max 40 FPS i GRAW.

Ole

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-06-06 19:23

Ole Mogensen wrote:

> Mit BFG virker stadig, det eneste der undre mig er det ikke er
> hurtigere, max 40 FPS i GRAW.
>
> Ole

Og.. så var det lige jeg tænke på, hvordan tjekker man hastigheden
på D/A og mem ?

Ole

Fra : Ding-Dong

Dato : 03-06-06 14:01

Brian Hansen skrev i en meddelelse
> Hey there.
>
> Noget jeg lige faldt over.
>
> http://hwt.dk/news.asp?id=12296

Jeg er ved at investere i løsdele og faldt lige over denne tråd.
Jeg har selv snuset mig frem til dette kort:

Jeg kan forstå det kort har lidt problemer.
Hvad kan i ellers anbefale? Evt. med 512 ram på - dog ikke et krav.
Hvis det er nødvendigt poster jeg også gerne de andre løsdele som jeg
planlægger at bestille hjem.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong