Gramsekasse
Fra : John

Dato : 31-05-06 08:16

Jeg har hørt, at der i nogle swingerklubber findes sådan en kasse med
huller i.
Man kan gå ind i den, og andre kan stikke hænderne ind og gramse på
en.

Min kone har flygtigt nævnt at det kunne være spændende at prøve
det.
Jeg synes da at hun skal have lov at prøve

Hvad hedder sådan en?

Er der nogle piger der har prøvet?

Hvordan var det?

Hvor mon der findes sådan en i Jylland?

Sir John

Fra : Jesper

Dato : 03-06-06 18:47

> [...]
>
> Min kone har flygtigt nævnt at det kunne være spændende at prøve
> det.
> Jeg synes da at hun skal have lov at prøve

De fleste ordentlige klubber har et darkroom, hvor man ikke kan se hvem
man hygger sig med, men hvor et nej stadig gælder, så man kan nøjes
med bare at blive gramset på...

/
Jesper

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-06-06 18:23

[Jesper | 3 Jun 2006 10:47:20 -0700]

>De fleste ordentlige klubber har et darkroom, hvor man ikke kan se hvem
>man hygger sig med, men hvor et nej stadig gælder, så man kan nøjes
>med bare at blive gramset på...

Som mand er det vel også en ekstra "udfordring" at ikke vide om det er en
kvinde eller en mand der sutter éns pik på den anden side af vægen?...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : andropov

Dato : 08-06-06 19:28

On Thu, 08 Jun 2006 19:22:52 +0200, Rene' Hjorth <rene@hjorth.com>
wrote:

>[Jesper | 3 Jun 2006 10:47:20 -0700]

>Som mand er det vel også en ekstra "udfordring" at ikke vide om det er en
>kvinde eller en mand der sutter éns pik på den anden side af vægen?...

Hvad nu hvis det er en kvinde som lusker sig til det i en bøsseklub
(altså den omvendte situation). Hvordan er reaktionen så..

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-06-06 20:56

[andropov | Thu, 08 Jun 2006 20:27:53 +0200]

>Hvad nu hvis det er en kvinde som lusker sig til det i en bøsseklub
>(altså den omvendte situation). Hvordan er reaktionen så..

Den samme - dén tanke kan i hvertfald også skræmme mig... :)

Det er nok individuelt - jeg har diskuteret det med et par heterovenner der
mener at vidste de at det "nok" var en pige på den anden side (altså ikke
vidste med sikkerhed at det VAR en fyr) og havde mulighede for at f.eks. se
heteroporno imens, jamen så kunne de godt...

René
www.rene.hjorth.com