Outlook 2003 SP2 driver mig til vanvid!
Fra : Ken

Dato : 30-05-06 22:15

Hej alle,

Fejl 1:
Af ukendt årsag er Outlook begyndt at glemme min adgangskode når jeg
henter mails. Det betyder at jeg igen og igen og og igen og igen kan
sætte 'hak' i husk adgangskode, men næste gang den skal hente mail
igen popper boksen op igen

Følgende har jeg observeret:

1. Når jeg manuelt klikker på send/modtag er der ikke noget problem!
2. Den husker godt nok mit password - klikker jeg bare OK til pop-up
boksen henter den fint mail. Sætter jeg 'hak' i husk password prompter
den alligevel næste gang!

Fejl 2:
Efter jeg har opgraderet fra Outlook XP til Outlook 2003 kommer der et
pop-up billede som skriver 'forbereder installation' det popper op
måske 15-20 gange medens den henter mails, men forsvinder hver gang af
sig selv!
Lidt irriterende at se på!

Håber der er nogen der kan hjælpe

mvh