LED natlampe fra Rabatten, hvor?
Fra : TGJ

Dato : 30-05-06 20:03

Hej,

Nogen der ved hvor jeg kan købe den LED natlampe som blev vist i DR's
Rabatten

Det er en LED på 0,4 W som er lige til at stikke ind i stikkontakten

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2006/0524101633.htm

Mvh

Thomas

P.S. har prøvet de links som er på deres hjemmeside, men uden held

Fra : Steen Suder

Dato : 30-05-06 22:12

TGJ wrote:

> Hej,
>
> Nogen der ved hvor jeg kan købe den LED natlampe som blev vist i DR's
> Rabatten

Uden at jeg lige har checket det, vil jeg da tro at et sted som
greenline.dk, aev.dk eller tilsvarende elbiks har noget, der ligner.

--
Steen Suder

Fra : LarsJ

Dato : 30-05-06 22:17

TGJ skrev:
> [...]
>
> Mvh
>
> Thomas
>
> P.S. har prøvet de links som er på deres hjemmeside, men uden held

ved ikke om det er denne, du mener - men det er en LED natlampe:

http://www.osram.dk/newsletterB2C/html/B2C_0002/nyelysLED.php