Tagheldning
Fra : Filip

Dato : 30-05-06 16:48

Hej

Jeg skal have lavet et skur/halvtag med trapetz plader som tag, og vil gerne
vide hvad mindste krav til heldningen skal være?

Filip

Fra : CopyCat

Dato : 30-05-06 19:27

> Jeg skal have lavet et skur/halvtag med trapetz plader som tag, og vil
gerne
> vide hvad mindste krav til heldningen skal være?

Det ved dem der laver / sælger pladerne ..

Men hvis det ikke er til beboelse .. så bestemmer du vistnok selv ..

~~Frank .,

Fra : CC

Dato : 30-05-06 20:01

"Filip" skrev i en meddelelse
> Jeg skal have lavet et skur/halvtag med trapetz plader som tag, og vil
> gerne vide hvad mindste krav til heldningen skal være?

Søg i Google på "trapezplader hældning" så får du 1020 hits hvoraf bl.a.
Plastmo skriver i deres brochure "Lette tage" min 2 cm pr. meter.

Søg og du skal finde .....................

Fra : Filip

Dato : 31-05-06 06:14

Tak for det.

Filip

Fra : Filip

Dato : 31-05-06 21:40

Hej igen

Jeg var ved at se efter hvordan man normalt plejer at lave skelettet til et
sådan tag (halvtag uden rygning)med trapetzplader. Jeg har ikke prøvet det
før, men jeg skal bare se et billede af hvordan det skal udfærdiges, så kan
jeg nok hitte ud af hvordan det skal laves.
Jeg tænker også på hvordan man udfærdiger samlingen fra stolpen til taget
til sternbraderne. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal søge under i Google. Kan
I henvise til en monteringsvejledning eller sådan, så vil jeg blive meget
glad.

Filip