Billig ansvarsforsikring?
Fra : K.

Dato : 30-05-06 16:06

Hvor finder jeg den billigste knallert(30) ansvarsforsikring?
Lige nu har jeg Alm. Brand, og jeg synes de er lidt grove(839,-).

Fra : Charlotte

Dato : 30-05-06 16:16

Mener jeg gav lige omkring 600.- ved Topdanmark

Fra : K.

Dato : 30-05-06 16:44

"Charlotte" <CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> skrev i en meddelelse
> Mener jeg gav lige omkring 600.- ved Topdanmark
>
> "K." <K@K.K> skrev i en meddelelse

Dét lyder billigt.
Er det med fordele pga. flere forsikringer samlet?

Da jeg lige ringede til topdanmark, var prisen 734,- , og er den billigste
jeg har fundet indtil nu.

topdanmark 734,-
alka 1100,-
fair wooow - 2000,-
Thisted Forsikring - ?
gf 742,-
codan 786,-

Fra : Peter Morthensen

Dato : 31-05-06 08:16

"K." <K@K.K> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er det med fordele pga. flere forsikringer samlet?
>
> Da jeg lige ringede til topdanmark, var prisen 734,- , og er den billigste

www.runa.dk
jeg mener at en forsikring kun koster ca 700kr der

Fra : K.

Dato : 31-05-06 11:04

"Peter Morthensen" <morthensen@dlgtele.dk> skrev i en meddelelse

> www.runa.dk
> jeg mener at en forsikring kun koster ca 700kr der

Ja, lidt over.
Men de kræver en tilknytning til et eller andet selskab, eller forening for
at man kan forsikring der.
Så foreløbig er det Topdanmark, der løber med sejren.

Fra : Charlotte

Dato : 30-05-06 16:16

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda