hvad er forskel på rev 1 og 2 i beige g3?
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 03-01-01 08:55

Hvad er egentlig forskellen mellem en rev 1 og rev 2 beige G3 og hvordan
ser man forskel. Er der nogen hjemmesider hvor man kan se beskrivelser
af modeller med billeder etc. Er det alle beige G3 der er "liebhaver"
modeller der fungerer godt? Kan alle beige G3 nemt overclockes samtidig
med at de fungerer stabilt?

Ja det var jo en masse spørgsmål håber at der er nogen der har mod
på det

Hygge

Jakob H K

--
The Lord in His wisdom made the fly
And then forgot to tell us why.

OGDEN NASH

Fra : Jesper

Dato : 03-01-01 17:47

Jakob Højer Kristensen <n94jhk@xxxnat.ou.dk> wrote:

> [...]
> af modeller med billeder etc. Er det alle beige G3 der er "liebhaver"
> modeller der fungerer godt? Kan alle beige G3 nemt overclockes samtidig

rev 2 modellerne har en hurtigere ATI rage PRO grafikchip modsat rev 1
Rage II. Desuden understøtter rev 2 slave diske - og zipdrevet (hvis der
er et) er koblet på IDE-kæden i stedet for SCSI kæden.

Jeg husker ikke lige om der er flere forskelle...

Tjek disse sider for ekstra info:
<http://www.xlr8yourmac.com>
<http://www.lowendmac.com>
<http://www.macinfo.de>
<http://www.student.dtu.dk/~d971269/MacVaerk/filer/temasider/G3overclock
ing/G3g.html>
<http://www.bekkoame.ne.jp/~t-imai/g3ae1.html>

Jeg har endnu ikke prøvet at overclocke min egen rev 2 G3/266, men vil
helt sikkert prøve det, når jeg for anskaffet mig nogle små jumpers...

> Ja det var jo en masse spørgsmål håber at der er nogen der har mod
> på det

Selvfølgelig!

--
mvh Jesper