to postkasser i EUDORA?
Fra : thorkild nielsen

Dato : 16-06-01 13:42

Hej!

Kan man med EUDORA 5.0 tømme to postkasser ?

Er der evt. andre e-mail klienter, der kan håndtere (tømme) 2 postkasser

NB: jeg skal kun sende fra een adresse
--
Venlige hilsner

Thorkild Johs. Nielsen

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 16-06-01 18:21

thorkild nielsen <thorkild.j.n@stofanet.dk> wrote:

> Hej!
>
> Kan man med EUDORA 5.0 tømme to postkasser ?
>
> Er der evt. andre e-mail klienter, der kan håndtere (tømme) 2 postkasser
>
> NB: jeg skal kun sende fra een adresse

Eudora 5 kan i Pro og Sponsered versioner sagtes håndtere 2 eller flere
mailkonti, ellers er der Outlook Express, det er min favorit, selvom jeg
har købt og betalt Eudora har jeg skrottet den til fordel for OE.
--
Jesper Oersted.
"Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half

Fra : Franz Berliner

Dato : 17-06-01 16:16

thorkild nielsen <thorkild.j.n@stofanet.dk> wrote:

> Kan man med EUDORA 5.0 tømme to postkasser ?

Ja. Du sætter det op i Special -> Settings -> personalities

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 17-06-01 20:16

thorkild nielsen <thorkild.j.n@stofanet.dk> wrote:

> Kan man med EUDORA 5.0 tømme to postkasser ?

Ja.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : (Sebastian Løc

Dato : 18-06-01 21:22

thorkild nielsen <thorkild.j.n@stofanet.dk> wrote:

> Hej!
>
> Kan man med EUDORA 5.0 tømme to postkasser ?

jep men kun i sponsored eller paid modus.

læs siderne 69-80 i manualen

hilsen
Sebastian