Regulator tilbehør
Fra : WhiteD

Dato : 30-05-06 14:19

Jeg har købt en Apeks XTX 200 og da jeg har kigget lidt på nogle andre
måder at konfigurerer det på ( Dir ),
kunne jeg godt tænke mig at høre hvor man kan købe nogle længere slanger
til ens regulator set?

Mvh Finn

--
Sendt med Operas banebrydende postklient: http://www.opera.com/mail/

Fra : TT

Dato : 30-05-06 15:01

"WhiteD" <WhiteD@mail.dk> skrev i en meddelelse
news.tac8k4cgvbusbr@whited-z6as9g6l.opasia.dk...
> [...]
> måder at konfigurerer det på ( Dir ),
> kunne jeg godt tænke mig at høre hvor man kan købe nogle længere slanger

Det kan du mange steder - bla. www.aquasyd.dk / www.safeair.dk osv. osv.
osv.

-TT

Fra : WhiteD

Dato : 30-05-06 15:32

Tak for hjælpen :)

mvh Finn

--
Sendt med Operas banebrydende postklient: http://www.opera.com/mail/

Fra : Søren Arnvig

Dato : 30-05-06 15:22

"WhiteD" <WhiteD@mail.dk> wrote in message
> [...]
> andre måder at konfigurerer det på ( Dir ),
> kunne jeg godt tænke mig at høre hvor man kan købe nogle længere

f.eks. www.esadyk.dk i Roskilde eller www.scubagear.dk på amager.

Søren Arnvig

Fra : Poul Olesen

Dato : 30-05-06 15:36

Eller hos: http://www.dktechgear.dk/

Fra : KC

Dato : 30-05-06 20:33

Undskyld på forhånd Johnny, men manden skriver jo selv DIR

Finn, hvis du gerne vil DIR-konfigurationen og du endnu ikke har brugt den
nye regulator, bør du overveje at bytte regulatoren til en DST eller DS4
hvor du kan få bedre slangeføring.

Du bør iøvrigt også købe en kortere slange til dit manometer.

--
KC

www.kcdk.com
PADI OWSI, CMAS***, GUE Fundamentals

Fra : WhiteD

Dato : 30-05-06 22:28

Tak for tipsene, det vil jeg helt klart kigge nærmere på. Selvom jeg
lige nu
har svært ved at se at min slange til manometer kan blive kortere uden
at det vil blive en gene :)

Det er rigtigt, jeg læste lidt om Dir på nettet og fik lidt inspiration
derfra.
Umiddelbart synes jeg det lyder som en god ide at octopusen hænger under
hagen
og den anden bliver brugt til at donere. Men hvor jeg ender henne med min
konfiguration må fremtiden vise.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 22:54

KC wrote:
> Finn, hvis du gerne vil DIR-konfigurationen og du endnu ikke har
> brugt den nye regulator, bør du overveje at bytte regulatoren til en
> DST eller DS4 hvor du kan få bedre slangeføring.

hej KC nu kan 100 og 200 jo sådanne set give en lige så god slange føring
som DS4, men lad os nu ikke dreje diskusjonen i den retning.

mvh Mortne

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 31-05-06 08:45

Jeg køber de fleste af mine dykkerting incl. slanger i diverse længder enten
hos Oceandive http://www.ocean-dive.dk/ i København eller hos Scansub
http://www.scansub.dk/ i Roskilde.
/Sune