Fly fra Alanya til Prag
Fra : michael

Dato : 29-05-06 22:48

Jeg står og skal bruge en enkeltbillet fra Alanya i Tyrkiet eller en
lufthavn tæt på og så til Prag i Tjekkiet. Det skal være i dagene
13/8-16/8. Jeg har søgt og søgt på nettet men ikke kunnet finde nogen.

Er der en, der ved om det kan lade sig gøre?

/michael

Fra : Søren.K (8900 Rande~

Dato : 30-05-06 18:53

Tror ikke det kan lade sig gøre.
http://www.prg.aero/en/site/klient/online/online_letovyrad.htm?show=dep&dest=istanbul
Du skal nok flyve op til Istanbul og så derfra til Prag

Fra : T.

Dato : 30-05-06 21:07

"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 13/8-16/8. Jeg har søgt og søgt på nettet men ikke kunnet finde nogen.
>
> Er der en, der ved om det kan lade sig gøre?

God tur.

Hilsen

ANTALYA - PRAGUE
Selected date: 13 August 2006 Sunday (Local Time
Departure Time Departure Arrival
Arrival Time Flight Airline Info
10:30 AYT IST 11:45 TK0413 THY
14:05 IST PRG 15:45 TK1767 THY

THY flights are operated to/from Terminal
N1 in Prague
PRG: Prague - Prague Ruzyne Airport
IST: Istanbul - Ataturk Airport
AYT: Antalya - Antalya Airport
Turkish Airlines Inc. © Copyright 2003

Fra : michael

Dato : 30-05-06 23:30

Tak for svaret. Jeg tror der er noget jeg kan bruge her. Det bliver til
ca. 2000,- kroner for rejsen.

/michael

Fra : Jørgen

Dato : 30-05-06 21:13

Der er sikkert tjekkiske charterselskaber; hvor man kan købe en
enkeltbillet; men jeg kan desvære ikke læse tjekkisk, så ingen hjælp fra mig
til den kant.

Men et alternativ kan jo være at flyve fra Antalya til Dresden, der ligger
godt to timers kørsel fra Prag, med gode tog og bus forbindelser. Der er
flere tyske lavprisselskaber, der flyver den rute, f.eks. airberlin.de og
sunexpress.de

Med venlig hilsen Jørgen

Fra : michael

Dato : 30-05-06 23:31

Tak for tippet. Men desværre er det ret dyrt med de to selskaber at
flyve til Dresden, når der så også kommer tobillet oveni.. Det var
ellers en nogenlunde løsning.

/michael