24 timer
Fra : as

Dato : 29-05-06 20:13

Hej.
Jeg overvejer at købe 24 timer på DVD, jeg har set 1 sæson, så det skal være
enten 2. eller 3. sæson, men kun en af dem.
Så mit spm er hvilken en der er bedst?????tak

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 29-05-06 22:04

"as" <nospam@nospamss.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> enten 2. eller 3. sæson, men kun en af dem.
> Så mit spm er hvilken en der er bedst?????tak

Jeg stemmer på 2'eren

Fra : Brian P

Dato : 29-05-06 22:08

Jørgen Flainard wrote:
> "as" <nospam@nospamss.dk> skrev i en meddelelse
> være
> >

> Jeg stemmer på 2'eren

Sæson 1 var god, sæson 2 ringere, sæson 3 dårlig, sæson 4
dårligere, osv.

Fra : Dan

Dato : 30-05-06 16:31

Jeg vil mene, at 2'eren var bedre end 1'eren.

Hilsen

Dan

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-05-06 17:17

Dan wrote:
> Jeg vil mene, at 2'eren var bedre end 1'eren.

Så må etteren fandeme have været dårlig! Jeg så toeren
halvt igennem, så blev den for forudsigelig og plat.

Per V.
--
Det gode ved åndsfællerne Laban og Krarup er, at de giver os ateister
så mange gode argumenter

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-06 20:18

In article <447c6fe5$0$38652$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Så må etteren fandeme have været dårlig! Jeg så toeren
> halvt igennem, så blev den for forudsigelig og plat.

Man skal se dem for action, ikke for gennemtænkte situationer og
finurlig dialog :)

Og så er det næste OT, da de jo vil lave en 24 film (som varer kortere
;)