Flyve Ingrids i USA
Fra : khermansen@stofanet.~

Dato : 29-05-06 17:12

Hej.
Jeg er igang med at planlægge en længere tur til USA næste år. Den
skal gå rundt på både vest og østkyst men ønsker at flyve noget
rundt.
Jeg kan jo godt selv slå en del selvskaber op men er der nogen her som
kan anbefale et par af disse lavpris selvskaber....?? vi skal flyve
fra Florida til San Fransisco og fra San Diego til New York........så
vi skal lidt på kryds og tværs.
Jeg kender kun sout West airlines som er lavpris men der er vel andre
og nogen derude med erfaringer.......

Mvh Kim..

Fra : Eivind

Dato : 29-05-06 17:22

> [...]
>vi skal lidt på kryds og tværs.
>Jeg kender kun sout West airlines som er lavpris men der er vel andre

Vi fløj new york - miami - houston - san fransisco - new york, brugte
www.travelocity.com, american airlines var som regel billigst.

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 29-05-06 17:45

JetBlue flyver bl.a. Fra San Diego til JFK - det er et rigtigt godt
lavprisselskab.

www.jetblue.com

Spirit flyver fra Orlando til San Fransisco (vist nok med stop i Detroit) og
er også ganske fint - de har bla. En Plus-klasse, hvor du for få penge (ca
100 USD) kan få meget bedre plads, lædersæder, prioritet ved check-in og
boarding samt gratis drikkevarer og snacks...

Www.spiritair.com

Men prøv også de traditionelle selskaber, som American Airlines, Delta,
United, Nortwest, Continental etc. - da de også ofte har gode priser, der
med lidt held også kan slå lavprisselskaberne....

On 29/05/06 18:11, in article
1148919091.845058.303640@j33g2000cwa.googlegroups.com,

Fra : khermansen@stofanet.~

Dato : 29-05-06 18:20

Takker for svar - lige hvad jeg kan bruge keep them coming !!

Ja Delta fløj vi med også derover sidste gang....så det kender jeg
godt.....

Kim

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 30-05-06 16:31

K.T. <k.t.slet@tesprivat.dk> skrev:
>Hvem er Ingrid?
>
>Knud
Ser du ikke Dallas?
Th

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 31-05-06 08:14

"Thomas Peter Bitsch (slet XATIC)" <vitsbreaks@XATICsol.dk> skrev i en
meddelelse news:11490033140.46267596787202@dtext.news.tele.dk

> Ser du ikke Dallas?

Den skal jeg lige have forklaret.

Poul Erik J.
7. kartoffelrække
--
Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 01-06-06 18:51

Poul Erik Jørgensen <33@gvdnet.invalid> skrev:
>"Thomas Peter Bitsch (slet XATIC)"
> [...]